קליר וואן, יצרנית בתחום ה-AV, מתמחה במוצרי אודיו מקצועיים כדוגמת מעבדי שמע (DSP), מוצרי הזרמה ברשת (Streaming), מיקרופונים חכמים לחדרי ישיבות ואדיטוריומים, ובעלת פלטפורמת ועידות ווידאו בשם Spontania, נערכת באופטימיות לקראת וועידת ה ISE הקרובה

ביתן קליר וואן ב ISE 2018 (תמונה AVM)

חברת קליר וואן (ClearOne) מוכרת בזכות מספר המצאות בתחום המיקרופונים ובראשם ה-Beamforming, טכנולוגיה המאפשרת מעקב אחר הדובר החדר. צורת המיקרופון עצמו מאפשרת התקנה גמישה בחלל החדר. 

מה יביאו השנה ? ראיינו את זי האקימוגלו (Zee Hakimoglu), מנכ"לית קליר וואן, אשר סקרה עבור קוראי AvMaster את 2018 ושיתפה מה עתיד להגיע ב-2019 וכמובן אילו חידושים יוצגו ב-ISE 2019 בעוד מספר ימים.

אילו הכרזות שנעשו ב-2018 הבשילו לדעתך ואילו נשארו בגדר טרנדים בלבד ?

הכרזות רבות ב-2018 היו בגדר מטרות לטווח הארוך בתעשיית ה-AV. שיפורים עתידיים בווידאו ואודיו ומענה לדרישות דור העבודה החדש (המילניאלים). הדבר החשוב ביותר הוא שאנו מתחילים לראות וירטואליזציה של חלק מהמוצרים ותחילתו של ערך אמיתי למושג AV as a Service, ולא סתם קופסאות שחורות מחוברות זו לזו. האינטגרציה של טכנולוגיית AV עם שירותי ענן מתקדמת לשם, ונראה יותר ממנה בשנים הקרובות. 

משמעות הכרזה נוספת – חיבור ה-AV וה-IT היא שלל הזדמנויות עבור היצרנים לשרת את ערוצי ה-AV וה-IT עם פתרונות מתאימים. הפתרונות שלנו מושתתים על התפיסה הזו.

חדרי האדל ממשיכים להיות פופולאריים, אולם אנו עדים לדרישה גוברת עבור אותה פשטות תפעול בחדרים גדולים יותר. מהי האסטרטגיה של קליר וואן לדרישה זו?

חדרי ההאדל הפכו מודל עבור מערכות גדולות יותר. מהרגע שחדרי ההאדל חדרו לשוק, כולם שאלו למה לא עושים הכל עם גישה כזו של אינטגרציה הדוקה, היוצרת חווית משתמש נוחה. בפועל, קליר וואן עשתה את זה באופן רוחבי לאורך זמן.

מוצרי ה-Collaborate Versa שלנו מחברים את תפיסת Plug and Play עם אודיו ווידאו איכותי המשפרים את חווית BYOD (פתיחות לכל מכשיר) בחדרי ההאדל, חדרים בינוניים ומשרדי מנהלים. הפתרונות הללו מותאמים ליישומי ענן המספקים איכות גבוהה כדוגמת Spontania (פלטפורמת הועידות של קליר וואן א.כ), Skype for Business, WebEx, GoToMeeting, ועוד.

בחדרים גדולים יותר אנחנו יודעים ליצור אינטגרציה מעולה בין המיקרופונים ל-DSP שלנו. טכנולוגית ה-PlLink שלנו מפשטת את החיבור בין הרכיבים לכדי כבל יחיד, כאשר כולם מזוהים אוטומטית על ידי תוכנת CONSOLE שלנו.

חווית משתמש פשוטה לכל סביבה היא בהחלט משהו שהצלחנו ליצור, ולאחרונה הכרזנו על זמינות קו מוצרי קולבוריישן חדש – COLLABORATE Live. מדובר במערכות קולבוריישן מתקדמות ועתירות פיצ'רים. קל להתקין את המערכות הללו ויש בהן חיבור מובנה לענן שלנו והן מתאימות לכל חלל עבודה שהוא.

זי האקימוגלו (Zee Hakimoglu) מנכ"לית קליר וואן (תמונה AVM)

אילו מהפתרונות שלכם היוו רבי מכר ב-2018 ?

המטרה שלנו ב-2018 הייתה להתמקד בפיתוח פתרונות שיאפשרו לאנשים לעבוד טוב יותר ביחד פשוט באמצעות מוצרים שעובדים טוב יותר ביחד. למרות שזה עלול להישמע פשטני, זה לא, מכיוון שישנן אתגרים רבים בתעשייה אשר מקשים על אינטגרציה, חווית משתמש וביצועים.

פיתחנו קו מוצרי אודיו ווידאו מקיף מאפס על מנת שישולבו בצורה מיטבית. אני גאה לראות שאנחנו עוזרים ללקוחות שלנו עם התקנות מהירות, פשטות שימוש, ביצועים אופטימאליים וחווית משתמש שעוזרת להם לעבוד בשיתוף.

ה-Converge Huddle  שלנו הוצג ב-2018 ונמכר יפה מאוד מהרגע שיצא לשוק, ראינו גם דרישה גוברת ל-Max Wireless – סדרת טלפוני הועידה האלחוטיים. פלטפורמת הוועידות שלנו גם זכתה לצמיחה ברווחיות והותירה מקום לגידול נוסף בעתיד, במיוחד בהתחשב בשירותי הענן החדשים שלנו – COLLABORATE Space.

פתרונות הסטרימינג VIEW Pro היו מוצלחים וגם הם נמכרו היטב ולאחרונה השקנו גם את סדרת ה-VIEW Lite, שגם נמכרת יפה מאז השקתה. 

 

האם לדעתך שוק ה-AV מוכן לטכנולוגית הענן ?

אין ספק כי טכנולוגיות AV בקרב ארגונים גדולים ובינוניים הופכת נפוצה יותר ויותר והשוק מוכן לעבור לענן. אנחנו עדים להתקדמות משמעותית באינטגרציה של טכנולוגיית AV עם שירותי ענן, הסוללת את הדרך לעבר יכולות קולבוריישן חזקות נוספות וחדשות.

אילו טרנדים והכרזות את צופה לשנה הקרובה ?

בתחום הוועידות מילת המפתח היא יכולת גידול (scalability), אינטגרציה ופתרונות שקופים למשתמש. אנחנו מחזיקים מגוון מוצרים לתחום הוועידות שמספקים מענה נרחב לדרישות אלו, החל ממיקרופונים בטכנולוגיית Beamforming וכלה באודיו המועבר על גבי רשתות תקשורת. 

האתגר הגדול הוא לחבר את כל המוצרים הללו לכדי חוויה אחת שקופה למשתמש, דבר שהקהל בהחלט מחפש. עצם יכולת הפיכת התהליך הזה לקל יותר עוזרת לאינטגרטור לעמוד בלוחות זמנים צפופים ביותר, וכמובן גם לחסוך זמן וכסף.

נקודה נוספת היא כי המשתמשים בארגון רוצים שאותם פתרונות שקופים יהיו נגישים בכל קנה מידה, מחדרי האדל ועד לאודיטוריומים. הפתרונות שלנו בנויים על תפיסה זו, מתקדמים מצד אחד וקלים להתקנה ותפעול מצד שני, זה משהו שאנחנו מתגאים בו מאוד.

נשמח לארח אתכם בביתן 11-D130

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG