חווית הביקור בביתן Crestron השנה היתה שונה. היא כללה הרבה יותר מרק תצוגת תכלית. היה שם משהו אחר עם מסר מובהק הנשזר כמו חוט בלתי נראה בין כל המיצגים כזה שמספר סיפור גדול הרבה יותר. 

אנחנו יושבים עם שרון שמר – SE בקרסטרון ישראל ב-Experience Center של החברה בכפר סבא, לראיון שלא מסכם את התערוכה אלא מדבר על המגמה שהודגשה בתערוכה והיא לא החלה השנה.

סקלביליות כצורת חשיבה

שמר ותיקה בתחום ועשתה בו כברת דרך. היא שותפה לתפישה ולמגמה ש Crestron מביאה איתה לתעשייה, מדברת על השינוי שהורגש בתערוכה ומציינת את התהליך שהחל אצלם הרבה לפני כן; מעבר ממיקוד בפרויקטים בהם היה חדר אחד, שניים ושלושה להתבוננות על היקפים גדולים הרבה יותר, מה שדורש גמישות. 

הגישה באה לידי  ביטוי בכלים השונים של Crestron, החל מבקרים מבוססי שרתים וירטואליים באמצעותם ניתן לתכנת מאות חדרים בצורה פשוטה, פתרונות ה-FLEX הניתנים להגדרה מרחוק באמצעות פלטפורמת הענן XiO המאפשרת נהל והגדיר  לנטר חדרים מכל מקום בעולם ובכל היקף. זאת לצד מוצרים הנמצאים באותה קטגוריה כדוגמת סדרת ה-NVX המאפשרת העברת אותות AV על גבי רשתות תקשורת.

גמישות מחשבתית

אנחנו נזכרים בשיחה עם אלון ברוקשטיין, מנהל מוצרי מרחב העבודה הדיגיטלי הכולל את קו מוצרי FLEX ושירות ה XiO Cloud® ב Crestron ישראל, שתיאר חוויה ייחודית עם  ה-AirMedia®  דור 3 ב-ISE האחרון. בתערוכה הוצגה ה- AirMedia® על מגוון היכולות הרב שיש בה; אמצעי לשילוט דיגיטלי, פלטפורמה להצגה אלחוטית של תוכן כולל הצגה של מספר תכנים בו זמנית, הושק דונגל ייחודי והודגמה לראשונה יכולת חדשה – Wireless Collaboration המאפשרת חיבור אלחוטי למצלמת ומיקרופון ה-USB שבחדר. התצוגה הזו הדגישה את הגמישות הרבה המתאפשרת על גבי מוצר אחד. שמר מוסיפה כי זו המחשה אחת מיני רבות ליכולות המתקדמות וערכים הטכנולוגיים המוספים ש Crestron פועלת לאפשר עבור הלקוח הסופי.

שותפות לאורך כל הדרך

שמר מציינת כי על מנת להצליח בתקופה הנוכחית, המתאפיינת באתגרים חדשים, עכשיו יותר מתמיד, Crestron ,לקוחות הקצה והאינטגרטורים, שותפים לאותה הדרך ולאתגרים השונים המצריכים עבודה משותפת ותכנון נכון משלב הייזום ועד לנקודה בה הפרויקט יוצא לדרך. כאשר המסלול כולו מובן על ידי כלל השותפים לתהליך, הטכנולוגיה גמישה דיה להתרחבות לפי צורך ומנוהלת מרכזית. במלים אחרות – אין הפתעות ויש על מי לסמוך. 

שמר מוסיפה לסיום כי Crestron רואה עצמה כבר זמן מה שותף לדרך ולא רק ספק טכנולוגיות ומיישמת את התפישה הזו שמביאה איתה לא מעט הצלחות ולקוחות מרוצים.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG