בואו ונתחיל מהסוף: אתם עומדים לקרוא על פרויקט התקנת פאנלי LED בסדר גודל שלא הכרתם. כמה גדול? הכי גדול. כל כך גדול עד שטרי זו, מנהל המוצר בחברת ABSEN סיכם את האירוע ממש כך: "מסכי ה LED הענקיים הופכים לחלק חשוב ומהותי בתשתית העירונית בקרב ערים גדולות בסין ובשאר המטרופוליטנים בעולם. ABSEN גאה להיות מעורבת בציון דרך כה חשוב ואחרי למעלה מ-19 שנות ניסיון בתעשייה, אני משוכנע כי נוכל לספק מענה לכל דרישה שעלולה להתעורר בצד הלקוח".

photo credit: Absen.com

אז על מה הוא מדבר? נסו לדמיין עולם לפני הקורונה, כזה שבו טרמינלי תעופה עמוסים באנשים שממריאים ליעדם, מדיניות של שמיים פתוחים בכל העולם מביאה לאינספור מבקרים שחוצים את הטרמינל ומחפשים את היעד הבא. במקרה שלפנינו, OXO עיר העסקים החדשה הסמוכה לנמל התעופה הבינלאומי של שנגחאי בסין, המשמשת כעורק תחבורה ראשי לשנגחאי וממנה. 

OXO הוקם כמתחם המשלב באופן ישיר בין עסקים, תרבות אמנות, תיירות ומשרדים, כאשר העיר אמורה לספק מענה מגוון לכל צורך שעלול להתעורר בקרב קהל כה מגוון. כשאמרנו עורק תחבורה ראשי, לא צחקנו: ל-OXO יש חיבור ישיר לטרמינל שדה התעופה במזרח, ולתחנת הרכבת הראשית במערב. בנוסף, ישנם במתחם 3 קווי מטרו מרכזיים המשמשים בימים כתיקונם למעלה מחצי מליון מבקרים ביום.

photo credit: Absen.com

חברת ABSEN המובילה בהתקנות קירות מבוססי LED סיימה לאחרונה התקנת קירות וידאו על שטח בלתי נתפס של 1800 מ"ר, במעבר שבין שדה התעופה ל-OXO. התחושה שמקבלים המבקרים כבר ביציאה משדה התעופה, היא בלתי רגילה -עם מסך עצום בגודל 700 מ"ר המקדם את פניהם של המבקרים באזור המסחר ומוביל אותם לאולם רחב ידיים ובו למעלה מ-40 מסכי LED נוספים בתצורת 8 קוביות המציגות הדמיות תלת מימד יוצאות דופן בסגנון סייברפאנק. 

photo credit: Absen.com

לאחר שחברת ABSEN זכתה במכרז החליטו בצד הלקוח להשתמש במסכי הLED- מסדרת KL של ABSEN בשל יכולות הבהירות ואפשרויות המשחק הגמישות במאפייני המסך. "גודל המסכים דרש התקנה שטוחה במיוחד", מספר יינג צ'ן, מנהל המכירות של ABSEN ומוסיף:"התוכן המוצג על גבי המסכים הוא סוחף ומשתנה ללא הרף, בעיקר הדמיות ה-3D השונות. לפיכך, הבחירה במסכי ה-LED הייתה אידיאלית להצגת תמונה יוצאת דופן מבחינת חדות וצבע! לאחר שהתנסנו במספר התקנות רציניות באזורים אחרים בסין, לא היה ספק כי סדרת מסכי ה-KL מושלמים למשימה מבחינת יציבות וביצועים".

מסכי ה-LED מסדרת KL של ABSEN בוצעו בהתקנה קדמית ואחורית כאשר עובי הפאנלים הוא 70 מ"מ בלבד וכל פאנל שוקל רק כ-7.8 ק"ג. בנוסף, כל פאנל מגיע עם ספק מתח משלו, כבלים ומתאמים רלוונטיים שהופכים את המוצר לכזה המספק פתרון 360, אשר הפך את ההתקנה לקלה במיוחד גם לשימוש וגם לתחזוקה השוטפת של הפאנלים.

 

"בניה והתקנה של תצוגת LED בכזה סדר גודל מביאה עימה אתגרים משלה" ממשיך ומספר יינג צ'ן: "הרגולציה ב-OXO קפדנית במיוחד ומביאה לא מעט הגבלות בנוגע להתקנה עצמה, כך שמהנדסי הפרויקט נאלצו לעבוד יחד ולגבש פתרונות יצירתיים על מנת לאפשר את הקמת הפרויקט באופן אידיאלי".

photo credit: Absen.com

ואם אתם חושבים שזה ענק, חכו, עוד לא ראיתם כלום. ההתקנה הנוכחית היא רק חלק מפרויקט גדול יותר שבסופו, בעתיד הלא רחוק, יותקנו עוד 4,200 מ"ר של פאנלי LED ברחבי העיר. כעת נותר רק להמתין ולראות מתי ייפתחו שוב השמיים ומתחם העסקים השוקק יענה על ציפיות המבקרים שרק רוצים לשוב ולבקר בו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG