שירות ה Nutanix Data Lens מאפשר יכולת לזהות איומים תוך מספר דקות ולספק התאוששות בלחיצה אחת. יכולות אלו תומכות בניהול שירותי הקבצים ואחסון האובייקטים המובנים בפתרון, ומגדילים את הנראות של נתונים בריבוי עננים ועננים היברידיים

יח"צ

נוטניקס, שחקנית מובילה בתחום מחשוב ריבוי עננים (Multi-Cloud) היברידי, הכריזה על תכונות חדשות ב- Nutanix Cloud Platform – פלטפורמת הענן של נוטניקס המחזקות את עמידות הגנת הסייבר של ארגונים נגד התקפות כופר. היכולות החדשות כוללות: זיהוי וחסימה של תוכנות כופר תוך מספר דקות, שחזור מידע בקליק, הגברת נראות הרשאות והדמיית סיכונים. 

התכונות החדשות, הזמינות היום בפתרונות Nutanix Data Lens™ ו-Nutanix Unified Storage™, מאפשרות לארגונים לזהות איום, להתגונן מפני נזק נוסף ולהתחיל תהליך התאוששות באמצעות קליק אחד, תוך מספר דקות מהחשיפה. התכונות מבוססות על חוזקה של פלטפורמת הענן של נוטניקס כדי להגן ולאבטח את הנתונים הרגישים ביותר של הלקוחות בעננים.  Nutanix Data Lens הוא פתרון אבטחת מידע מבוסס SaaS המסייע להעריך ולהפחית באופן יזום סיכוני אבטחת נתונים ואי התאמה לדרישות הרגולציה באמצעות על ידי זיהוי פעילות חריגות (אנומליות) וביקורת על התנהגות משתמשים.

התמודדות עם תוכנות כופר היא בראש סדר העדיפויות עבור מנהלי מערכות מידע ומנהלי אבטחת מידע ברחבי העולם, אך על פי מחקר שערכה נוטניקס 93% מהארגונים מדווחים שהם צריכים להיות מוכנים טוב יותר. מהירות זיהוי הסכנות היא קריטית יותר בימים אלו, בהם משך התקפת תוכנת הכופר הממוצע הואץ ב-94%, בזכות התייעלותם של התוקפים בפריצה, חילוץ נתונים והפעלת תוכנות הפוגעות בנתונים. במקרים אלו, שחזור נתונים מהיר הוא חיוני ביותר מכיוון שהשחזור יכול בדרך כלל להימשך ימים או אפילו שבועות ושחזור לא שלם יכול להשפיע על הפעולות זמן רב לאחר סיום ההתקפה.

הפתרון משלב יכולת של תגובה אוטומטית כדי לחסום התקפות במהירות, ובכך למזער את ההשפעה הכוללת של תוכנות הכופר, יכולת זיהוי של תמונת המצב הטובה האחרונה (Snapshot) ושימוש בה לשם שחזור הנתונים במהירות, והבנת מבני הרשאות מורכבים, תצורות ביקורת והערכת סיכונים טובה כדי למזער את אובדן הנתונים.

 
יח"צ

"זיהוי מהיר והתאוששות מהירה הם שניים מהמרכיבים הקריטיים ביותר בתכנון מוצלח של התמודדות עם תוכנות כופר, אך עדיין נותרו אתגרים עבור ארגונים רבים במיוחד כשהם מנהלים נתונים על פני עננים מרובים", אמר סקוט סינקלייר, מנהל פרקטיקה בקבוצת אסטרטגיה ארגונית בנוטניקס. "עם Nutanix Unified Storage ועם Nutanix Data Lens, פלטפורמת הענן של נוטניקס מספקת כעת חלון זיהוי של מספר דקות ושחזור בלחיצה אחת, על מנת שארגונים יוכלו להשיג חוסן בתחום הגנת הסייבר, המשולב בשכבת הנתונים הלא מובנית כדי לפשט את חוסן מערך הסייבר תוך האצת זיהוי ושחזור כאחד."

"ארגונים רבים נאבקים בניהול הגנת נתונים בפלטפורמות אחסון שונות בעננים שונים של ספקים שונים, במיוחד כשמדובר באכיפת מדיניות ואבטחת נתונים", אמר תומס קורנלי, סמנכ"ל ניהול מוצר בחברת נוטניקס. "עם Nutanix Cloud Platform תכונות הזיהוי והשחזור החדשות של תוכנות כופר, מספקות הגנת תוכנות כופר מובנית, נראות טובה לנתונים וניהול נתונים אוטומטי עבור קבצים ואובייקטים המאוחסנים בעננים שונים". 

 
Share.

תגובה אחת

  1. Pingback: cialis 20 mg

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG