הגדר האקוסטית של פולי מאפשרת לסנן רעשים המגיעים מבחוץ ולהשאיר רק את אלו של מי שנמצא בחדר לטובת שיחות ועידה בווידאו. בקרוב נחזור למשרד מבינים ומיומנים בהרבה בוידאו קונפרנס 

>מונה ראשית - יוטיוב Poly

בתקופה האחרונה התרגלנו לעבוד מהבית וחלקנו עבדו ברמת רעש נמוכה מהרגיל (למרות שאצל הורים רבים זה היה דווקא ההיפך…). ככל שיותר ויותר אנשים יחזרו למשרד, כך גם רמת רעשי הרקע תלך ותגבר עד שתחזור לנורמה שהייתה מוכרת לנו. 

מהר מאוד ניזכר גם עד כמה יכולות להיות מאתגרות שיחות וועידה המתקיימות בחללים פתוחים או אפילו שיחות טלפוניות "רגילות" במרכזי שירות הלקוחות או מוקדי המכירות. 

חברת פולי (לשעבר פוליקום) מציעה פתרון שיוצר גדר אקוסטית כחלק מסדרת מוצרי RealPresence. מדובר למעשה במערך של מיקרופונים שקולטים אך ורק את מי שנמצא בתחום המוגדר בתוך "הגדר", גם אם אין הפרדה פיזית בין החדר לבין החוץ (כפי שניתן לראות בסרטון). הרמקולים מכבים את עצמם ברגע שהם מזהים כי אין איש בתחומי הגדר.

יש לציין כי המערכת מתאימה לכל סוגי החללים, החל מחדרי ישיבה קטנים ועד למתחמי עבודה פתוחים (Workplace). למעשה, ניתן אפילו לקלוט עובד בודד היושב ליד שולחן עבודה מבלי ששיחות ברקע יפריעו להבנת הדברים, וזאת למרות שרעשי הרקע לא נעלמים ב-100%. 

ניתן לשלב גם מערכת נוספת בשם Noiseblock. מערכת זו עוזרת לסנן רעשי רקע נוספים כגון תקתוקים על מקלדת, מערכות למיזוג אוויר או רעשים מהרחוב ומהכביש במקומות עמוסים. לפיכך מערכת זו מתאימה גם למשרדים קטנים שקשה יותר לשלוט במיקום שלהם.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG