בשבועיים האחרונים אי אפשר היה שלא להתקל באווטארים החדשים שהציפו את הרשת החברתית בשניה שהושקה האפשרות החדשה על ידי פייסבוק. אם שואלים את צוקרברג, אז בחזון האוטופי שלו, אף אחד לא יעזוב את פייסבוק לעולם והמרחב הוירטואלי יחליף כמעט לחלוטין את זה האמיתי. ואיך כל זה קשור לאווטארים? ובכן, המרחב הוירטואלי אמור לדמות מציאות וכבר היום טכנולוגיות VR כמו אוקולוס (שנרכשה ע"י פייסבוק) מצויות בשימוש. האווטאר החדש הוא פשוט עוד שלב בדרך ליצירת ייצוג וירטואלי נאמן למקור שאמור להוות העתק דיגיטלי של כל אחד מאיתנו. 

יצירת אווטאר ב-HTC VIVE תמונה מתוך: https://www.vive.com

מבחינה עסקית, יש כאן מהלך חכם בצורה יוצאת דופן שכן הוא מייצר קשר אמוציונלי בין משתמש הקצה, אשר השקיעו זמן ומשאבים ביצירת העתק בן/בת דמותם ומשאיר סנטימט חיובי (היי, אם אישרתם את האווטאר החדש שלכם, ככל הנראה אתם מרוצים ממנו).

 

דווקא כעת, כשהעולם עובר למודל של שיחות וידאו ועבודה מרוחקת, גם לעולם העסקי יש שימוש נרחב באפשרויות שמציע עולם ה-VR. באפריל האחרון, בשיא משבר הקורונה העולמי, השיקה חברת HTC VIVE את SYNC VR  – שירות המאפשר לעסקים לקיים שיחות ועידה במציאות מדומה, ניהול משימות, הרצאות ובעצם כל מה שצריך כדי להרגיש במשרד, גם כשאתם בבית.  הכלי אפשר קיום פגישות וירטואליות בדרך חדשה, אפקטיבית ומהנה. 

פגישות וירטואליות מקבלות משמעות חדשה לגמרי. תמונה מתוך: VIVE.COM

בין היתרונות הבולטים שמציעים ב-HTC VIVE לעסקים, ניתן למצוא: תמיכה בעד 30 משתתפים במקביל בעת קיום שיחת וועידה, קיום כיתות לימוד, פגישות קריאייטיב, מסיבות עיתונאים וירטואליות – הכלי עובד בסנכון מלא עם OneDrive של מיקרוסופט ומאפשר שיתוף קבצים ישיר.  בנוסף, בהמשך ישיר למתואר מעלה, משתמשים יכולים לייצר לעצמם אווטאר ובזכות טכנולוגיה ייחודית, אותם אווטארים ידעו לחקות שפת גוף ומימיקות זעירות כך שהדרך בה אנו מביעים את עצמנו נשמרת גם במרחב הוירטואלי. מרשים, לא?

 

החודש (אוגוסט) התווסף חיזוק משמעותי למערכת ה-SYNC VR  עם עדכון גרסה שהוסיף למערכת דפדפן חדש ותמיכה מלאה באנדרואיד. הדפדפן החדש מאפשר הזרמת וידאו וניהול פרויקטים ללא יציאה מהמערכת. בנוסף, התמיכה באנדרואיד מאפשרת גם לאלו שאין בבעלותם ציוד VR ייעודי, להינות מיכולת חיבור לכלי גם ללא תלות בחומרה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG