יצרניות הטכנולוגיה המובילות ברחבי העולם ממשיכות לשתף פעולה במטרה להביא ערך רב יותר יחד, והפעם – Samsung ו Quividi מביאות את החוזקות של כל אחת מהן במטרה לטפל טוב יותר בסוגיות חשובות בתחום הריטייל. 

תמונה - טוויטר Quividi

יש להניח שאת Samsung מכירים היטב בערי ישראל ואת Quividi מעט פחות, למרות שהיא חברה מובילה וחדשנית אשר משתפת פעולה עם סמסונג כבר שנים רבות. מומחיות וחדשנות ארוכת שנים העמידו שתי החברות הללו בסטטוס שבו הן נמצאות היום וככל הנראה היכולת להתאים ל'עולמות' חדשים ולהגיב מהר לשינויים עשתה גם היא את שלה. סמסונג מביאה את יכולות התצוגה הייחודיות שלה, קוויבידי יודעת לנתח ולבצע אנליזה- ויחד הן מסוגלות "לראות, לחשוב ולהגיב" טוב יותר. 

זו סיבה מספיק טובה להוסיף תכונות במטרה לפתור שלושה אתגרים הקשורים לבריאות הלקוחות והצוות וכמובן לשורה התחתונה:  

ספירת אנשים וניהול קהל רב– האינטגרציה של שתי החברות באה לידי ביטוי בעזרת טכנולוגיות חומרה ותוכנה ומביאה יכולות רבות, כמו ספירת המבקרים הנמצאים בחנות בכל רגע נתון ובכך לאפשר עמידה בהנחיות הממשלתיות המשתנות בהתאם למצב המגיפה באותו אזור. בנוסף, ה'אינטליגנציה' של קוויבידי משתלבת עם ניהול התוכן של סמסונג לכדי עדכון אוטומטי של השילוט הדיגיטלי בחנות, שבסופו של דבר מאפשר למנהלי החנות לנתב את זרימת הקהל ולשמור על על בריאות הלקוחות. 

ניהול תוכן ותבניות מותאמות – סמסונג לא מתפשרת ומאפשרת למשתמשים לנהל בצורה מלאה את התוכן המוצג ברחבי החנות ובהתאם לפרמטרים שונים של סוגי המבקרים באותו רגע נתון, תכונה המשפרת את יעילות הפרסום על גבי המסכים המותקנים בחנות אשר מציגים תוכן מדויק עבור סוג הקהל אשר נמצא בה ממש עכשיו.  

זיהוי שימוש במסכות – כחלק מהפתרון המשותף, הפלטפורמה יודעת לזהות ולהתריע לצוות החנות אודות מבקרים בחנות שלא ממלאים אחר ההנחיות ואינם מכסים את פניהם במסיכה. אין צורך להסביר כמה התכונה הזו מקלה על עבודת הצוות – פשוט וגאוני.

לסיכום, הזמנים הם לא רק זמנים של שיתופי פעולה מעניינים, מה שמייחד את שיתופי הפעולה האחרונים היא התגובה המהירה- מותגים עולמיים מובילים מייצרים פתרונות משולבים ומיישמים אותם תוך פרקי זמן קצרים בכל פינה בעולם. בקרוב אצלנו ? 

 
 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG