המשכיות עסקית היא מונח שחשיבותו מובנת, אולם בחצי שנה האחרונה היא מורגשת בצורה יוצאת דופן. הצורך לדייק כל השקעה בתחום ה-AV שהפך לכלי קריטי לפגישות ווידאו לאנשים הפוקדים את המשרד, מביא את מקבלי ההחלטות לידי דילמה: מצד אחד מסכי פרימיום אשר מחירם ואמינותם גבוהים והסיכוי לתקלות נמוך, מצד שני – מסכים פשוטים (מותגי מדבקה) אשר אמינותם ומחירם נמוכים והסיכוי לתקלות גבוה. בשני המקרים ישנה תלות ביבואן ובמלאים אשר הפכו מאתגרים בחודשים האחרונים, נוכח משבר הקורונה, כלומר – גם אם ישנה תקלה ויש שירות עבור אותו מסך, זמינות חלפים מהווה שיקול ומשפיעה על יכולת אותו ארגון לנהל שיחות מחדרי הווידאו.

שי גווילי, מנכ"ל חברת Primeview, יצרנית מסכים ישראלית ענקית, משתף אותנו בתפישתו לגבי המשכיות עסקית, האתגרים שהיא מביאה וכיצד הם מתמודדים איתה, ומהו היתרון הבולט בלהיות יצרן מקומי.

ראיה לטווח ארוך

גוילי"פריים ויו בשוק המסכים כיצרן למעלה מ-20 שנים, זמן מספיק לגבש התבוננות בעלת שלושה ממדים: ייצור מאפס כך שיתאים ללקוח, תכנון חיי מוצר ארוכים ושימורם, ומעבדות שירות מקומי בכל מדינה בה יש לנו נציגות. אומר גוילי ומוסיף: "העובדה שחברות כמו Disney, ESPN, ABC, FOX  בחרו בפתרונות התצוגה שלנו החל מ-LCD פשוטים ועד למסכים מבוססים לוחות LED אומרת המון. מדובר בחברות שעבורן חשיבות מסכים איכותיים ואמינים גבוהה במיוחד, וכן היכולת לטפל בהם במהירות."

גוילי והצוות מציגים באירועים המובילים NAB ו INFOCOMM

עד שהפרויקט יצא לדרך – הטכנולוגיה לא רלבנטית

פרויקטים חדשים מתוכננים בטווחים של מספר חודשים ועד לשנים, כאשר מערבים היבטים עיצוביים ואדריכליים, האתגר ברמת ה-AV והמסכים הופך מורכב יותר. תכנון נישה למסך בגודל 50 אינץ' הופך לא רלוונטי וכאשר יוצאים לביצוע, אותו מסך עלול להיות כבר לא קיים יותר בשוק. איך מתמודדים עם זה ?

"באותם פרויקטים בהם בוצע תכנון מעמיק, הועברו כבלים והכל כבר מוכן, חשיבות קבלת אותו מוצר אשר תואם את התכניות, גבוהה מאין כמוה. אנחנו יודעים למתוח את חיי המוצר עד לקצה, חברת ג'נרל אלקטריק לדוגמא, השתמשה באותם מסכים משנת 2006 ועד לשנת 2019. מדובר על מסכי 17 אינץ' שכללו DVD ונשענו על תכנון ותחזוקה של Primeview. זה אפשרי בזכות העובדה שאנחנו שולטים בקווי הייצור והתכנון. דוגמא נוספת היא סטארט-אפ ישראלי שביקש קיר ווידאו ממסכי 10.1 אינץ' לעבודת 24/7 עם ליווי ושירות. תוך 30 ימי עבודה פיתחנו מוצר מאפס בדיוק לצורך הספציפי ובימים הקרובים אנחנו צפויים למסור את הפרויקט וכמובן לתחזק אותו בשנים הבאות בהתאם להסכם. המסר הוא שאנחנו יודעים לנהל את רצפת הייצור בדיוק רב ונוכל להבטיח ללקוח את אותו פתרון אותו רכש גם כאשר שלב התכנון וחתימת העסקה, רחוק ממועד ההתקנה בפועל."

 
משרדי פריים ויו בניו יורק. תמונה - פריים ויו

מחוץ לקופסה – תמיד

"יצאנו לשוק עם פתרון מבוסס לוחות LED לבתים. מדובר בפתרון לחתך מאוד ספציפי של אוכלוסיה – מסכים בגודל 158, 203, 247 אינץ' עם עוצמת הארה של עד 6500 ניטס, מה שאומר שאפשר לצפות בו באור יום בחוץ. הפתרון כולל מעטפת מיוחדת ולה מעמד שניתן להתקין מחוץ לבריכה, בגינה, ויש כאלו שאפילו ביקשו להתקין אותו על גבי יאכטות. המסך הזה עבר טיפול מיוחד על מנת לעמוד בתנאים מיוחדים כדוגמת מים, אבק, מליחות או בקיצור תקן IP65. זו המחשה של הגישה שלנו: תכנון מראש, עיצוב לשנים הבאות ויכולת שימור השקעה לטווח הרחוק. אנחנו עובדים על הדבר הבא, לכשיבשיל נציג גם אותו."

גם בישראל – שומרים על ההשקעה שלכם

"אתמול הייתי במ.ס.ר בתל השומר, מרכז הסימולציות הרפואיות מהמתקדמים בעולם, ראיתי מערכות החייאה ועוד, וכשנכנסתי לאיזור הדמיית הניתוחים הבחנתי כי המסכים שסיפקנו להם בשנת 2004 עדיין עובדים ! מדובר ב 16 שנים. מי שאחראי על הפעילות אמר לי שאין למה להחליף היות והם עובדים לשביעות רצונם. כאשר Primeview החלה לפעול היא עבדה מול לקוחות כדוגמת אורבוטק והתעשייה האווירית. מדובר בלקוחות עם דרישות לעבודת מסכים של 24/7. אני חושב שעצם העובדה שישנם מסכים שפועלים ברציפות באותם פרויקטים עד היום מראה שהצלחנו והלקוחות זוכרים לנו את זה בפרויקטים הבאים שלהם מכיוון שהוכחת היכולת שלנו קיימת אצלם עד היום."

המפעל של פריים ויו בקוריאה. תמונה - פריים ויו

מפיתוח ועד תחזוקה – הכל מתחיל כאן

"אנחנו עובדים עם חברות ישראליות אשר פיתחו פתרונות ייחודיים אותם אנחנו מזהים משלב מוקדם. אני זוכר שבאחת הטיסות עם מיכה ריזלינג שעבד ב-Valens, הוא הציג בפניי את שבב ה-HDBaseT. החלטנו לקחת על עצמנו את הטמעת השבב במסכים שלנו לפני כולם והצגנו פתרון של הצגת ווידאו בחיבור כבל רשת סטנדרטי בביתן שלנו כבר באינפוקום 2008. אנחנו אוהבים את האתגר שבהכרת טכנולוגיות חדשות והטמעתן במוצרים שלנו ומאחר והייצור שלנו מבוזר במספר אתרים – טיוואן, קוריאה וסין, מתאפשר לנו לעמוד בתקנים גבוהים ובדרישות בטחוניות עבור לקוחות אשר זקוקים לכך."

הבטחה ובדיקות איכות לפני היציאה מהמפעל. תמונה - פריים ויו

שירות מעל הכל

"מודל השירות שלנו מבוסס על מרכז שירות מקומי בכל מקום בעולם בו יש לנו נציגות. אנחנו מכשירים צוותי טכנאים על מנת שיוכלו לספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר, ומטיסים צוותים שונים המגיעים גם לישראל על מנת לעבור את ההכשרות הנדרשות. היתרון שזה מעניק ל Primeview הוא היכולת לשרת בישראל (ובכל מקום) את הלקוחות שלנו במהירות מרבית, מבלי להמתין לחלפים או כל דבר שעלול לעכב את הטיפול בלקוח. לקוח בתקלה הוא לקוח שצריך מענה מיידי."

כמי שביקר במטה Primeview בישראל, אני יכול להעיד על המקצועיות הניכרת, התשוקה ובעיקר האהבה והמחויבות שיש לאנשי Primeview למה שהם עושים. בהחלט גאווה מקומית ובינלאומית שעם הניסיון והידע הרחב הופכים את הביקור לחוויה מלמדת ומשמעותית לפני כל החלטה בתחום.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG