חברת VISIX המציעה פלטפורמת תוכנה לשליטה חכמה בשילוט דיגיטלי, מציעה ארבעה ספרים הניתנים להורדה לגמרי בחינם ומהווים חלק מסדרת ה"מאסטר קלאס" שלה

תמונה - VISIX

בריאיון לאתר AVNetwork, מסרה דבי דוויט, מנהלת הקשרים השיווקיים בחברה כי Visix תמיד מחפשת דרכים לתמוך בלקוחותיה ולהביא להם ערכים מוספים נוספים כמו ידע וכלים הנדרשים ליצירת השפעה של ממש על הלקוח הסופי, מעבר לצד הטכני של המכירה. הספרים נכתבו על סמך ניסיון של יותר מ-20 שנה והתמחות בתחום (Visix עצמה נוסדה ב-1980).
יחד עם זאת, הספרים אינם מיועדים רק למי שכבר עושה שימוש במערכת של שילוט דיגיטלי, אלא גם למי שרק נכנס לעולם הזה ומעוניין לדעת מהי האסטרטגיה הנכונה שעליו לאמץ.

ספר ראשון – סקירת מערכות לשילוט דיגיטלי

הספר נותן רקע כללי ומספק נתונים אודות האפקטיביות של השילוט הדיגיטלי, מפרט את רשימת הבדיקות שיש לבצע לפני הרכישה, את תהליך ההטמעה והתחזוקה, נותן רקע על גורמים נוספים שיש לשקול ומספק תחזיות ומגמות לעתיד התחום.

ספר שני – תכנון

הספר מסביר כיצד להתמקד בקהל היעד הרלוונטי ולהביא אותו למעורבות בדגש על קבוצות גיל. בנוסף, הוא מפרט על שימוש בשילוט דיגיטלי בקרב עובדים ומחלקות שונות כדוגמת מכירות, שירות לקוחות, כוח אדם ומחלקות IT, ואילו מדדי ביצועים (KPI) הם החשובים ביותר.

ספר שלישי – תוכן

הספר נותן רעיונות לתכנים האפקטיביים ביותר שניתן להשתמש בהם על גבי השלטים כגון מדריכים, חדשות, סרטונים ואף תוכן קליל יותר. הספר מסביר גם כיצד להשתמש בתוכן אוטומטי ולהטמיע מאפיינים של משחוק (Gamification) המוכרים מאפליקציות כגון Waze על מנת לחזק את האינטראקציות.

ספר רביעי – עיצוב

הספר מסביר כיצד העיצוב בתחום השילוט הדיגיטלי שונה מעיצוב בתחומים אחרים כגון הדפוס, ונותן עצות פרקטיות לגבי המאפיינים הוויזואליים כדוגמת התאמת צבעים, ערכות נושא וקריאה לפעולה (Call to Action). מלבד זאת הוא נוגע גם בנושאים בעלי אוריינטציה שיווקית כדוגמת קופירייטינג, מילות מפתח ושימוש חכם בשפה ואף האופן בו העיצוב משפיע עלינו מבחינה פסיכולוגית.

את כל הספרים ומדריכים נוספים ניתן להוריד מעמוד המדריכים באתר Visix לאחר מילוי של טופס קצר

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG