תצוגת הקרנת מיפוי מדהימה ב-ISE (תמונה: Bart Kresa Studio)

 

תערוכת ISE 2019 תיפתח באמסטרדם בעוד שבועיים בחשיפת מיצג הקרנה ענק בגובה 5 מטרים ש-'יזוז' באמצעות הקרנה ב-360 מעלות, כך הודיעה היחידה העסקית של פנסוניק (Panasonic) באירופה.

Sviatovid הוא מיצג של מעצב ההקרנות הפולני בַּארְט קְרֶסַה, המהווה יורש למיצג הגולגולת Shogyo Mujo, שהוצגה לראשונה בפסטיבל 'האדם הבוער' (Burning Man) בנוואדה ב-2014, במטרה להוכיח שניתן ליצור מיצג הקרנה גם באמצע שומקום.

המיצג החדש ימומש עם 4 מקרני לייזר מדגם PT-RQ32 של פנסוניק, שכל אחד מהם מספק הארה בעוצמה של 30,000 לומנס ורזולוציה של 4K. הוא יוצב מחוץ לכניסה לאולמות 1 ו-2 של RAI, מרכז הכנסים והתערוכות של אמסטרדם במשך תערוכת ISE שתימשך מ-5 עד 8 בפברואר.

"הרמה הגבוהה של העיצוב וההפקה שהגענו אליה עם Sviatovid – רזולוציה גבוהה, 4 פעמים 4K ו-120,000 לומנס ומהפך מוחלט של הפסל – היא חדשנית", אמר קרסה.

לאחר מכן יעבור המיצג למרכז להפגשת תרבויות בלובלין, עירו של קרסה. האמן גם יפתח בסטודיו שלו בעיר את 'אקדמיית בארט קרסה' לבוגרי לימודי אמנות, שתאפשר להם ללמוד מיפוי הקרנה.

"בהינתן הבהירות והרזולוציה של ההקרנה על משטח קטן יחסית, חזקה על המיצג הזה 'להאיר את האירוע' ולהפוך למצולם העיקרי בתערוכה השנה", אמר הארטמוט קולסה, מנהל השיווק האירופי בפנסוניק, שהזכיר כי קרסה עיצב בין היתר מיצג הקרנה למסיבת ההשקה של 'משחקי הכס'.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG