חברת הבניה הענקית אשר משרדיה הראשיים פועלים בקנזס סיטי, מהבירות הכלכליות של ארצות הברית, בחרה בפתרון ה LED של Prime-View הישראלית עבור האודיטוריום שלה והצטרפה לתיק הלקוחות המפואר של Prime-View שכולל בין היתר שמות כמו EY, City Bank, SAS Disney, NASA, Barkley University ו  US-NAVY.

תמונה - Prime-View

על Burns & McDonnell

 Burns & McDonnell מעסיקה כ 7,500 עובדים המתמחים בתכנון ובניית פרויקטי ענק בתחומי תעשיה ייחודיים כמו שדות תעופה, מרכזים מסחריים, מפעלים פטרוכימיים ועוד. החברה המגלגלת מחזור של כ 3.5 מיליארד דולר, היתה שותפה גם בפרויקט נתב"ג 2000.

אתגרים

McDonnell מעסיקה כ 7,500 עובדים המתמחים בתכנון ובניית פרויקטי ענק בתחומי תעשיה ייחודיים כמו שדות תעופה, מרכזים מסחריים, מפעלים פטרוכימיים ועוד. החברה המגלגלת מחזור של כ 3.5 מיליארד דולר, היתה שותפה גם בפרויקט נתב"ג 2000.

תמונה - Prime-View

הפתרון

הקיר –  LED Fusion XL 2.5 PP

הקבינטים – הפיוזן מקס XL 

המידות – 13.5 על 4 מטר

שי גוילי, מנכ"ל פריים ויו: "זכינו בפרויקט יחד עם חברת האינטגרציה שאיתה יש ל Prime-View ניסיון רב, בימים אלה אנחנו מתקינים יחד פתרון ענק באולם המרכזי בבניין האומות המאוחדות. בארצות הברית לוחות הזמנים והתקציב הם קודש ויש משמעות רבה לעמידה או אי עמידה בהם ומכאן גם לקשר בין היצרנית לחברת האינטגרציה.

נציגי Burns & McDonnell בחרו מוצר חדשני בעל יעילות אנרגטית משמעותית בצריכת החשמל. מדובר על פתרון אשר מוזיל עלויות לקירות גדולים ומשמר את הפיטץ הנמוך של 2.5 מילימטר אולם חוסך בעלויות הקמה עם תכנון קונסטרוקטיבי פשוט ביותר של המסגרת לקיר תוך חיסכון גם של שטח ונפח. הניסיון שלנו בפרויקטי נדל"ן מול חברות שבונות פרויקטים הוא רב שנים. אנחנו מבינים את הצרכים שלהן ועובדים עם כלים מתאימים, כך למשל ה CTO שלנו, יוסף ג'קסון, הוא אדריכל בוגר הטכניון בהשכלתו שיודע לדבר עם אדריכלי הפרויקט באותה שפה וחוסך להם כאבי ראש רבים."

תמונה - Prime-View

לא 'דוחפים' מה שלא צריך

גוילי: "שלב אפיון הפתרון הינו שלב קריטי בתפישת העולם שלנו, במהלכו אנחנו לומדים יחד עם חברת האינטגרציה בדיוק מה הלקוח צריך. עבורי זהו אירוע משמעותי מאוד בבניית מערכת היחסים והאמון עם הלקוח ואחת המטרות המרכזיות שלו מבחינת Prime-View היא להשיג עבור התקציב המוגדר את הפתרון הטוב ביותר, ללא תוספות או פיצ'רים מיותרים. כאשר לקוח סומך על ספק השירותים שלו ומבין באמת מה הוא רוצה להשיג, הוא גם מבין שלא ישיג זאת עם ההצעה הזולה ביותר, בעיקר בתחום שלנו. 

כך למשל חלל האודיטוריום במשרדי Burns & McDonnell אפשר לנו לספק פתרון שמורכב על 'קבינט' של 60 מ"מ ולא 38 מכיוון שבמסכים בגודל כזה אין משמעות לעובי, מה שאפשר להוזיל בכ 25 אחוז את תמחור הפרויקט. לקיר הוידאו הספציפי הוגדרה פונקציונאליות שמאפשרת להטמיע פתרון שונה למשל מחדר ישיבות שבו נעשה שימוש "כבד" לאורך כל יום העבודה ודורש זמינות קשיחה וכפועל יוצא כלים ושיטות תחזוקה שונות."

חוזקות של ספקית שעובדת בממדים גדולים ובשיטות גרילה

גוילי: "פריים ויו מיומנת מאוד בניהול הקשר עם שתי השותפות; חברת האינטגרציה במקרה הזה היתה SKC, אחת מעשרת חברות האינטגרציה המובילות בארצות הברית, וכמובן הלקוח הסופי, ויחד אנחנו מצויים עמוק בתוך הפרויקט כבר בשלבים המוקדמים שלו. ההיכרות והתיאום הללו הוכיחו את עצמם בהתקנת קיר ה LED של Burns & McDonnell מאחר ולקראת הדד-ליין עלה חשד שאחד המתקינים מחברת האינטגרציה חלה בקורונה והאתר הושבת ליומיים. המענה הגיע מצוות Prime-View שלקח פיקוד על ההתקנה ווידא שהפרויקט יימסר במועד."

תמונה - Prime-View

איך מבטיחים את הפתרון הטכנולוגי כאשר לעיתים העסקה נסגרת זמן רב לפני ההתקנה?

גוילי: " Prime-View יכולה להידרש להגשת Blue Print שנה וחצי ואף שנתיים לפני תאריך המסירה ולהבטיח ללקוח שהוא יקבל את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בזכות יתרון השליטה האבסולוטי שלנו בקווי הייצור. על התשתית המאופיינת יקבל הלקוח את טכנולוגיית ה LED המעודכנת ביותר וזה בדיוק מה שהוא צריך. במידה והאלקטרוניקה תשתפר הוא יקבל את החדשנית ביותר. גם הטיילים (לוחות ה LED) הרזרביים אשר מסופקות ללקוח מגיעים מאותה סדרת ייצור כך שאין חשש שהוא יקבל שונות בצבעים במידה ויזדקק להחלפת לוח."

תוצאה

גוילי: "הלקוח בכלל לא מודע לדרמה שהתחוללה מאחורי הקלעים. בארצות הברית נקבע מועד להשקה ובמועד הזה מתקיים האירוע. הדרך הטובה ביותר שאוכל לתאר את שביעות הרצון של הלקוח היא שעוד לפני שעבר השבוע הראשון מתוך חמשת שנות האחריות של הקיר, Prime-View קיבלה הזמנה לפתרון LED נוסף עבור מרכז ההדרכה של Burns & McDonnell."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG