אנחנו אוהבים טכנולוגיה וכשזה מגיע לחידושים ופיתוחים טכנולוגיים בכל הקשור למסכי תצוגה, באמת שקשה להפתיע אותנו. אם הייתם מספרים לנו לפני עשור שבשנת 2020 מסכים יוכלו להשפיע על רגשות, היינו חושבים שאתם צוחקים או סתם מדמיינים, אבל- לפעמים המציאות עולה על כל דמיון וכך בדיוק גרמה לנו להרגיש ההכרזה האחרונה של Samsung לגבי סדרת מסכי ה-LED עם רכיב ה-Human Centric.

 

במרוצת השנים, לאור ריבוי השימוש ההולך וגובר במספר מסכים במקביל (ייתכן מאוד שאת שורות אלו ממש אתם קוראים מעל מסך הטאבלט או הנייד, תוך צפייה בתכנית האהובה עליכם בטלוויזיה), עלתה גם המודעות לשינויים הנגרמים במוח כתוצאה מחשיפה למסכים כחולים אשר מגבירים את פליטת המלטונין. אותו הורמון אשר מווסת את הרגשת העייפות הטבעית של הגוף ומכתיב למוח האם הגיע הזמן לישון או שעלינו להיות עירניים יותר.

 

למעשה, מחקרים גילו כי נסיינים, אשר נחשפו ל'אור כחול' כחצי שעה לפני שנת הלילה, סבלו מהפרעות שינה וקשיי הירדמות.

 

סדרת מסכי הלד LM302N באה לפתור את פליטת האור הכחול ולמעשה, באמצעות וויסות פליטת האור הכחול, מסוגלת להשפיע על תחושות הצופה מרוגע ועד אנרגטיות – בהתאם לשגרת יומו.

 

המסכים מגיעים ב-2 תצורות:

 

LM302N DAY

 

מסוגלת להפחית את פליטת המלטונין כ-18% ביחס למסכי לד קונבנציונליים ומגיעה במבחר טמפרטורות צבע הנעות על הטווח שבין 3000 ל-6000. סדרה זו מתאימה במיוחד לשימוש בפעילויות הדורשות עירנות כמו שיעורים, הרצאות, פעילות משרדית וכו' – המסך משרה תחושת עירנות ומגביר את רמות האנרגיה אצל הצופה.

 

 

 

LM302N NITE 

 

 

סדרה זו מאפשרת ויסות מלטונין באמצעות תאורה בהירה, אשר שומרת על רמות ההורמון ברמה המייצרת רוגע. למעשה, הגוף מייצר כ-5% יותר מלטונין תחת הגדרות התצורה הנ"ל בהשוואה למסכי לד סטנדרטיים ושומר על טמפרטורת צבע נמוכה הנעה על הטווח שבין 1800k-4000k ומאפשרת שנת לילה טובה ורגועה יותר, לאלו מאיתנו שאוהבים להירדם מול המסך, בבינג' טוב מול הסדרה המועדפת עליהם.

אז בין אם אתם מעדיפים רוגע או עירנות, ניתן לשלב את 2 התצורות במסך אחד, על מנת לווסת את פעילות השינה ולשמור על אורך חיים בריא יותר ולנו נותר רק להמתין שהסדרה החדשה תגיע גם אלינו.

 

יש למה לצפות.

תמונה - סמסונג
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG