מקרן לכל כיתות הלימוד ברזולוציה של 800p ובהירות 3,300 לומנס (תמונה: BenQ)

 

BenQ השיקה את ה EW800ST, מקרן חדש עם יכולות הטלה לטווח קצר שמיועד לשוק החינוך המציע יכולות שונות ובעיקר זמן עבודה יחסית גבוה של 15,000 שעות במצב חסכוני עם מנורת UHP בעוצמה של 200 וואט, ובהירות של עד 3,300 לומנס. למוצר גם טכנולוגיה המגינה מפני הצטברות אבק, וכן מערכת X-Sign שמשמשת כמרכז הודעות והצגת לוחות זמנים.

ממשק המשתמש של EW800ST, המבוסס על שבב DLP יחיד ויציע רזולוציה של 1280×800 פיקסלים, מוטב לתחום החינוך ולשימוש אינטראקטיבי, והוא מספק תפריט המאפשר ניווט בתוכן באופן אינטואיטיבי, כולל השלט הרחוק המסורתי. הוא גם מציע לשימוש את האפליקציה BenQ Smart Control המאפשרת לתלמידים ולמורים לנווט בתכנים חינוכיים לא רק באמצעות עכבר או מקלדת מסורתיים, אלא גם מכל מכשיר בו ניתן להתקין את האפליקציה.

המקרן מגיע גם עם BenQ Suggest, חנות יישומים משולבת באמצעותה המשתמשים יכולים להוריד מגוון אפליקציות חכמות, כולל דפדפני אינטרנט ייעודיים לשיעורים שהופקו, וזאת ישירות מהמקרן. לדוגמה, מורים יכולים לבצע חיפושים באינטרנט באופן מיידי מבלי לגשת למחשב נפרד ולהפריע לשטף השיעור של הכיתה.

ב-BenQ, כאמור, מכוונים לשימוש בבתי הספר, לרבות תיכונים, ולשם כך הוא מגיע עם אפשרויות לשעתוק מסך וכן קישוריות מקוונת וחוטית.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG