עיצוב עדין ואלגנטי יותר וגמישות התקנה – T5 Gen 2 (תמונה: Symetrix)

 

סימטריקס (Symetrix) הכריזה על T-5 Gen 2, הדור השני של מסכי הבקרה מבוססי המגע מתוצרתה, המכילים יכולת עבודה דינמית מרחוק באמצעות חיבור IP. בדומה ל-T-5 המקורי, לוח הבקרה החדש מציע מסך LCD בגודל 5 אינץ', והוא מתאים לשילוב בקופסאות קיר בתקן אירופאי ואמריקאי, וכן ניתן לרכוש אותו עם מעמד מיוחד שמתאים אותו להנחה על השולחן בחדרי ישיבות וכדומה.

אחד השינויים הבולטים הוא בעיצוב של הלוח עם הסרת המסגרת החיצונית שלו, כך שכעת הוא יכול להתאים למרחבי התקנה רבים יותר, ועם זאת לשמור על התפקודיות של לוח המקור.

לפי החברה שיבוץ בקופסת קיר יכול להתאים אותו לשימוש במרכזי כושר, מסעדות, בתי מלון וכדומה, בעוד שבחדרי דיונים וישיבות דווקא עדיף, כמוזכר לעיל, להשתמש בו בתצורת שולחן העבודה שלו.

T-5 Gen 2 משתמש ב-SymVue, הטכנולוגיה הקניינית של סימטריקס להגדרת ממשקי משתמש גרפיים עבור המסך המציע רזולוציית גבוהה, שגם מתקשרים באופן חלק עם Compser בה משתמשת החברה כדי להגדיר את מסכי התפעול השונים של הבקר.

"בקר מסך המגע T-5 נהנה משנה ראשונה מוצלחת במערך המוצרים של סימטריקס. עם השדרוג ל-Gen 2, שמוסיף מראה מודרני המתאים לביצועים הראויים שלו, הוא יתפוס יותר נפח במערך בקרי המערכות מהשורה המובילה שמציעה סימטריקס", אמר מנכ"ל ומייסד החברה, מארק גרהם.

בקרי ה-T-5 Gen 2 יהיו זמינים החל ברבעון השני של 2020.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG