גליה בן-דור, בעלים ומנכ"לית משותפת בחברת Wall-Smart, מסכמת את 2018 ומשתפת אותנו בתובנות של יצרנית ישראלית על שוק ה-AV העולמי, בו יש לה חלק משמעותי. חברת Wall-Smart היא יצרנית ישראלית המוכרת פתרונות עגינה מתקדמים להתקנות מסכים דמויי טאבלטים, טאבלטים, מסכי שליטה ועוד – על הקיר ומתמחה ביצירת מתקנים ייחודיים המאפשרים את תליית הטאבלט/מסך על גבי הקיר ב'גובה אפס' תוך שמירה על פיזור חום, שמע הבוקע מהרמקולים, מיקרופון וכל היכולת הנדרשות להשגת פתרון אסטטי, מקצועי ואפקטיבי. המתקנים מבית Wall-Smart מותאמים לשמות המובילים בעולם, ביניהם תמצאו את Crestron, Kramer, Atlona, RTI, Control4, Lutron והרשימה עוד ארוכה

תמונה - Wall-Smart

בתחילת 2018 הצגתם שיתופי פעולה משמעותיים עם מספר יצרנים, ונראה כי בהמשך השנה כיוון זה הוא רק גדל

בן-דור: "וול-סמארט מאוד מאמינה בשותפויות וכל הזמן מגדילה את מספר היצרנים עבורם אנחנו מפתחים פתרונות. וול-סמארט המשיכה להגדיל את שיתופי הפעולה שלה עם יצרנים בארצות הברית במודל של Dropship. השנה המשכנו לעבוד עם Control4 וגם הוספנו שיתופי פעולה עסקיים עם Savant ו URC – שלוש החברות מציעות את מתאמי ההתקנה שלנו כמוצר משלים למסכים שלהם. בנוסף חתמנו על מספר שיתופי פעולה חדשים שישפיעו על 2019. אנחנו מאמינים בקשר קרוב אפילו אישי עם הלקוחות שלנו והבנה מעמיקה של צרכיהם. עם שני אלו אנחנו יודעים לספק להם את המענה הטוב ביותר."

מהם האתגרים הגדולים בפיתוח מתקני תליה כפי ש-Wall-Smart חווה אותם ?

"התעשייה משתנה במהירות- האתגר הוא להתאים לשינויים התכופים. מצד אחד זהו אתגר ומצד שני יתרון המבליט את היכולות של וול-סמארט בהיותה גמישה ביכולת לפתח פתרונות חדשים במהירות. כל שינוי שכזה זו הזדמנות לפתח מוצרים חדשים ולהתבלט בשוק. האייפד החדש לדוגמא – הושק ללא כפתור בית ושקע הטעינה מבוסס חיבור USB Type -C ולכן נדרש לפתח מתאמים חדשים לגמרי." 

תמונה- Wall-Smart

מאילו טרנדים בתחום ה-AV אתם מושפעים ?

"וול-סמארט כל הזמן משתנה עם התעשיה בהתאם למוצרים החדשים בשוק. לדוגמא, לכל מסך חדש שיש בשוק אנחנו מייצרים מתאם התקנה. לכל מוצר חדש שמוצג לראשונה, יש כבר דילרים ששואלים את היצרנים – האם יש לזה כבר וול-סמארט? אלו תגובות שממחישות לנו שאנחנו מבינים את הכיוון ויוזמים במקום להגיב. באופן כללי התחושה היא כי תחום ה- AI (אינטליגנציה מלאכותית) נכנס חזק לתעשיה כולה ואנו בודקים כיצד ניתן לספק פתרונות למוצרים משולבי AI."

מה היית רוצה לראות בתערוכה הקרובה ?

"כל תערוכה היא הזדמנות לפגוש שותפים פוטנציאלים חדשים. אנחנו תמיד שמחים לאתר מוצרים חדשים ולפתח עבורם מתאמי Wall-Smart כך שגם הם יוכלו להצטרף למעגל לקוחות מתרחב ומתפתח." 

גליה בן-דור (תמונה - Wall-Smart)

מהן המגמות המובילות שאת צופה ל-2019 ?

"יותר ויותר פתרונות מבוססי AI (אינטליגנציה מלאכותית).  כמו כן, חברות מנסות לתת פתרון כולל ולא רק מוצר בודד. יתכן שנמשיך לראות קונסולידציה בשוק – חברות גדולות שקונות חברות אשר מה משלימות את סל הפתרונות שלהן, במטרה לאפשר לחברות האינטגרציה והלקוחות הסופיים, לקבל הכל במקום אחד." 

מה תציגו ב-ISE 2019 ?

"ב ISE השנה נציג פתרונות חדשים ל Crestron, URC, Savant, AMX, Samsung, Lutron ואחרים. וול-סמארט מציגה פתרונות להתקנה חדשה, התקנות מהירות בקירות קיימים, ולוחות מחומרים שונים כגון עץ מלא, זכוכית ואריחים. נציג מתאמי התקנה לקיר עבור האייפדים החדשים שרק הושקו – אייפד פרו 11" ואייפד פרו "12.9 החדש. המתאמים החדשים של וול-סמארט לאייפד כוללים לראשונה ממיר POE+ USB-C שמאפשר טעינה מהירה של האייפדים החדשים שצורכים 3 אמפר, וגם חיבור תקשורת Ethernet." 

וול-סמארט תציג באזור 2, מספר הביתן הוא 2E80

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG