לפולי ומיקרוסופט יש היסטוריה משותפת וארוכה. הצירוף של שתיהן חיוני לכל ארגון המחויב לספק לעובדים שלו חוויית קולבורציה עשירה ומושלמת. שותפות ארוכת שנים זו הניעה חדשנות אדירה בשנה האחרונה כאשר כולם נכנסו למצב עבודה משולב (היברידי), עם דרישות חדשות לאיכות קול ווידאו, כדי שנוכל להפיק את המקסימום מפגישות ה Teams, בכל מקום ובכל זמן

POLY

בפולי גאים להיות בגמר תחרות השותף הטוב ביותר של מיקרוסופט לשנת 2021, בין שותפות נוספות מהשורה הראשונה, ולהציג מצוינות בחדשנות וביישום פתרונות מבוססי מיקרוסופט למשתמשים השונים. בפולי אומרים שהיא השותפה היחידה בקטגוריה היכולה להתגאות בהאצה ומתן פתרון כולל ללקוחות במסעם ל Teams מחומרה לתוכנה, משירותים ועד תמיכה.

אזניות ה Teams המוסמכות של פולי, מוצרי ועידות ווידאו ושמע, טלפונים שולחניים, תוכנות ניתוח נתונים, כולם מעוצבים להפליא ומתוכננים לחבר אנשים באופן מושלם. 

POLY

סל מוצרים לכל אתגר או צורך

פתרונות חדרי פולי למיקרוסופט Teams, כוללים את סדרת G לחדרי Teams מבוססי Windows, פולי X30, ופולי סטודיו X50 מבוססי אנדרואיד, המביאים את ממשק ה Teams המוכר, משולב עם טכנולוגיות אודיו ווידאו עוצמתי של פולי. מחדרי הישיבות ועד המשרד הביתי, פולי הופכת את חוויית העבודה המשולבת לשקופה. בנוסף, ניתן למצוא את סדרת P (Personal) של מכשירי הווידאו האישיים של פולי עבור כל אתגר וחלל בו מתבצעת עבודה. הסדרה, והטכנולוגיה של פולי, מאופיינות במצלמות איכותיות עם ביצועים גבוהים אשר מסוגלים לפצות על סביבות מאותגרות בתאורה לא מאוזנת לצד ביצועי אודיו ברמה גבוהה מתגברות על רעשי רקע. יחידות המצלמה מוסמכות חדרי Teams זמינות גם הן לחדרי ישיבות כמו הפולי סטודיו E70 החדשה.

 
POLY

פולי RealConnect מאפשר תאימות וידאו עם מיקרוסופט Teams בלי להוסיף מורכבות. עם RealConnect זה פשוט להתחבר לשיחות Teams וידאו ב H323/SIP (או סקייפ לעסקים). 

במטרה לשמור על מהלך העבודה המוכר אליו התרגלנו, תאימות הוידאו מאפשרת לכל אחת ואחד להצטרף לפגישה בין אם ממכשיר אישי, מערכות חדרי Teams או ממערכות תקשורת ווידאו. זה כל כך פשוט.

 

האזניות של פולי משתמשות בטכנולוגיה חדשנית להפליא ומאפשרות לשמוע ולהישמע בבהירות תוך כדי נטרול הפרעות. הן מספקות אודיו ברמה גבוהה ביותר לשיחות החשובות ביותר. אזניות פולי מוסמכות Teams עומדות בדרישות המחמירות של מיקרוסופט וכוללות לחצן Teams המפעיל את Teams בקליק אחד. 

אזניות פולי מוסמכות סקייפ לעסקים עברו הסמכה חוזרת וכעת מוסמכות גם Teams, ומספקות חווית משתמש דומה. משפחת ה Voyager של אזניות הבלוטות' האלחוטיות מספקת חוויה שקופה עם חיבור למספר מכשירים, לשימוש בעבודה מסוגים שונים. משפחת ה Savi מספקת מבחר של אזניות DECT אלחוטיות המציעות איכות שמע מובחר וחיבור למספר מכשירים, טווח מוגדל וניידות לשעות רבות של דיבור ויעילות מיטבית. משפחת ה Blackwire מספקת מבחר רחב של אזניות UC חוטיות עם איכות שמע יוצאת דופן, אמינות, קלות שימוש ומחיר תחרותי שיעמוד בכל תקציב.

 

במשרד, בבית או בנסיעה, פולי מביאה מבחר אמצעי שמע למיקרוסופט Teams. סדרת הפולי CCX מביאה איכות שמע יוצאת דופן ואפשרות לבחור בין שפופרת או אזניות ולקוחות המחפשים טלפון וועידה לשיחות ה Teams שלהם, פונים לפולי כאשר הם רוצים איכות שמע גבוהה ויכולות חדשניות המשפרות את השיחה. 

הפולי Trio C60, האחרונה והטובה ביותר מבין סדרת טלפוני הפולי Trio עד היום, מציבה סטנדרט חדש לשיחות מיקרוסופט Teams עם ממשק מוכר וחיוג בקליק אחד (One Touch To Join) בשילוב יומן פגישות. משפחת הפולי Sync מוסמכת גם היא לשימוש בחדרי מיקרוסופט Teams כמכשיר אודיו USB.  רמקולי בלוטות' ו USB חכמים מספקים שמע מהשורה הראשונה, חיבור פשוט ופגישות שוטפות. פולי Sync 20 לחללים אישיים ופולי Sync 40 ופולי Sync 60 לחדרי ישיבות.

 
POLY

תוכנה, ניהול ואנליטיקה

פולי Lens מספק תובנות על מרחב העבודה. החל מתוכנת ניהול, דרך הטמעה מהירה והוספת מכשירים פשוטה, ניהול מצאי, ועד ממשק חדשות חכם. קבלו תמונה ברורה של סביבת המיקרוסופט Teams שלכם, עם מיקוד על איך משתמשים בחללי העבודה והמכשירים. ניהול מכשירי הקצה שם אתכם בשליטה לרוחב כל הארגון, בזמן שארכיטקטורה מבוססת ענן מספקת לכם ביטחון, גמישות וזריזות.

שירותים: 

 

שירותים

חיבור כל חלקי הפאזל למעבר שקוף למיקרוסופט Teams יכול להיות מאמץ מורכב. פולי מציעה שירותי תמיכה רחבה המוסמכים למיקרוסופט Teams. המשמעות למנהלי טכנולוגיות (IT) היא, שהם יכולים לסמוך על שירותי התמיכה הגלובליים של פולי שיספקו תמיכה כאשר מגיע הזמן לתכנן, ליישם, לתפעל ולתמוך בסביבת המיקרוסופט Teams – כולל האזניות – בשיחה אחת בלבד.

כדי להבין את הכוח של מיקרוסופט Teams, משתמשים צריכים את המכשירים הנכונים. לאחר 15 שנות שותפות עם מיקרוסופט בחללי קולבורציה, פולי יצרה מקום אחד בו אפשר למצוא את כל הדרוש לשימוש אישי ועד קולבורציה קבוצתית. זה לא רק בנוגע למתן שירותי UC והקולבורציה הטובים ביותר, המריצים מיקרוסופט Teams שגם את זה אנו עושים. זה נוגע למתן פתרון קצה לקצה למשתמשי Teams , והשותפות רק מתחילה להתחמם.

הנה המספר דרכים להתחיל לעבוד עם פולי כדי להניע את מסע המיקרוסופט Temas שלכם בבהירות ובביטחון

תיאום פגישה חינם של 20 דקות עם יועץ מומחה מיקרוסופט Teams 

בקרו באתר שלנו ולימדו על סדנאות האצת הענן של פולי למיקרוסופט Teams ושירותים מקצועיים למיקרוסופט Teams

צרו קשר עם TeamMicrosoft@poly.com להאצת המעבר שלכם לפולי ומיקרוסופט Teams

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG