לא, עוד אין טכנולוגיית 'חמקנות' ביתית אבל היכולות הטכנולוגיות של חברת JVC המשולבות בפרויקט מכונת הקרב המתקדמת הזו, נמצאות גם במקרני ה High-end של המותג

תמונה - יהודה אליאס

יהודה אליאס, מנכ"ל אפריל טקליין  נציגי  JVC בישראל: "בארץ קיים שוק מצומצם מאוד שמאפשר ליצרניות השונות מרחב פעולה מוגבל, אולם גם בשווקים גדולים יותר מקרני ה 10-30K דולר ימצאו לרוב בביתם של אנשים שרוצים את הטוב ביותר בלי להתפשר על התמונה והצבעים המושלמים. לרוב תהיה באותם בתים "תמיכת" אודיו משמעותית". 

הכל זה שחור לבן !

"אם אני צריך לגעת ביתרון המשמעותי ביותר של JVC, כאן השחור הוא שחור והלבן הוא לבן… הצבעים חדים ומדויקים והניגודיות הגבוהה מציגה לצופה חווית צפייה בלתי נשכחת, וכמובן איכות המקרן עולה מספר מונים על אלה של המתחרים הגדולים ביותר שלנו כדוגמת אפסון וסוני. אפשר לבחון את האמירה הזו טכנולוגית. JVC הייתה הראשונה בעולם שפיתחה והציגה בשנת 2016 מקרן 8K ומחירו היה אז כ200,000 דולר. ה DLA-VS4800. 

יתרון זה נובע בזכות הטכנולוגיה ש JVC משתמשת במקרני הסימולטורים, אשר הוכנסו גם למקרנים הביתיים. הייתי אומר שה DNA של מותג המקרנים JVC הוא הובלה בפתרונות הקרנה וסימולטורים  עבור חברות כמו מקדונלד דאגלס, בואינג, איירבוס ,סיקורסקי ועוד רבים אחרים. מדובר בסימולטורים של מיליון ₪ ואפילו שניים, אשר הפכו לחלק מההכשרה והאימון של טייסי קרב וטנקיסטים". 

תמונות - יהודה אליאס

סדרה ייעודית לאלה שרוצים יותר

אליאס: "אנחנו מכירים את סטטיסטיקת המכירות של פתרונות ההקרנה בישראל. הרוב השולט בדוחות המכירה שייך ל 5-10K ש"ח. אלו מקרני HD הנותנים פתרונות הקרנה סבירים. יחד עם זאת, הקפיצה המשמעותית הבאה תהיה כבר כ 20K ₪ וכאן אנחנו מובילים בשוק מצומצם ביותר. 

היום יותר מתמיד כאשר מרבית ספקי התוכן מספקים תכנים ברזולוציה של 4K חובה לרכוש מקרן איכותי ואנו מתמקדים בשוק הלקוחות שרוצה מקרן שהוא ברמה גבוהה הרבה יותר ממקרני ה'בסיס' ועדיין בלי להוציא על הכייף הזה סכום מופרז. התשובה של JVC נמצאת בליין המקרנים החדש אשר תומך ברזולוציה טבעית של 4K. הסדרה החדשה של מקרני JVC שהוצגה בספטמבר האחרון בתערוכת IFA בברלין זכתה לתשבחות וזאת גם תודות למקרן (DLA-NX9 ) הראשון בעולם הממיר תכנים של 4K ל 8K". 

הסדרה עליה מדבר אליאס כוללת את ה DLA-NX9 המאפשר צפייה ב 8K מחירו באירופה 18,000 אירו ומחירו בארץ כמו באירופה ואפילו זול יותר ב15% כ 68,500 ₪ כולל מע"מ. בנוסף ניתן למצוא את ה DLA-N7 במחיר של  39,800 ₪, הבא אחריו הוא ה DLA-N5 שמחירו עומד על 29,900 ₪ והאחרון בסדרה הוא ה LX-NZ3 עם תג מחיר של  17,900 ₪. 

 

תמונה - יהודה אליאס

העולם שייך למבוגרים

"הקליקה שמצטיידת במקרנים של 20-30K דולר, בנויה מבסיס מוצק וותיק. כל אחד מחברי הקהילה הזו ידוע כחובב ברנד כזה או אחר כפי שמתקיימת החלוקה אצל צלמים מקצועיים בין ניקון וקנון. כשמישהו מהקהילה מחליט לעבור למותג אחר, זה אירוע שכולם מדברים עליו. לרוב אלה יהיו אודיופילים שאוהבים קולנוע וכנראה שיש להם חדר ייעודי בבית והייתי אומר שיש סיכוי לא רע שיש להם רכב אספנות בחניה. החצי השני של מכירות מקרני ה 20K דולר ומעלה הם בעלי היכולת להתפנק וגם קצת להרשים בסגנון חיים חווייתי ומושקע. מגיע להם." 

תמונה - יהודה אליאס
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG