הוובינר האחרון של הלשכה לטכנולוגיות המידע עסק במימושי מולטימדיה בתחום הרפואה. גיל צוקרמן, ראש המרכז לחדשנות ומצוינות מולטימדיה, תפקיד אותו הוא ממלא בהתנדבות, מספר על האירוע 

"הוובינר נועד לייצר דיון בנושא המולטימדיה בעידן הרפואה האינטראקטיבית ולמעשה מתחבר לרוח התקופה שמשבר הקורונה הביא. מאחר והמולטימדיה הופכת להיות דומיננטית בכל מימוש טכנולוגי, הפתרונות השונים הופכים להיות חלק אינטגראלי בשגרת הפעילות הארגונית השוטפת, והרעיון היה 'לחבר' את זה למפגש שיעסוק ב- איך בעידן טכנולוגי מתפתח, עושים שימוש בתחום הרפואה באמצעי המולטימדיה האינטראקטיביים על מנת לייעל ולשפר תהליכים ולקבל החלטות טובות יותר."

קהל מטרה

"משתתפי הוובינר היו רבים ומגוונים. השתתפו מנהלי מולטימדיה ארגוניים לצד בכירים במשק, מנמ"רים ומקבלי החלטות, בעלי תפקידים בתחומים טכנולוגיים בתחומים שונים כמו בתי חולים, חברות ביטוח, חברות אשראי ובנקאות, מה שמעיד שחלק מהדיון על תחום הרפואה יכול להיות בהחלט רלוונטי עבור תחומים נוספים אשר צמאים לידע פרקטי ליישום." 

השפעת הקורונה על הלשכה לטכנולוגיות המידע

"הקורונה השפיעה על פעילות הלשכה באופן משמעותי ביותר, ולטובה. כגוף שעורך כנסים ואירועים גילינו את העוצמה של הוובינר והפכנו להיות גוף מוביל בתחומי הידע המועבר מרחוק בטכניקות החדשניות ביותר. הוובינר הזה הוא הוובינר מספר 14 של הלשכה מאז פרוץ המגיפה בישראל ואחד הדברים הנפלאים שגילינו הוא שבעלי תפקידים שאינם יכולים להשתתף באירוע קונבנציונלי שאורך חצי יום או יום שלם, משתתפים בוובינר, מקבלים מענה על הנושאים הלא פתורים שיש להם וממשיכים את יום העבודה. גם כאן כמו בעתיד העבודה הארגונית, התמהיל הנכון בין אירועים 'פיזיים' לבין אירועים 'מרוחקים' מנצח."  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG