במרכז החדשנות של סמסונג אשר הושק לאחרונה במתחם משרדי החברה ביקום, יש הדמיה מדויקת של כל ורטיקל שעולה על הדעת. הטכנולוגיה של קרמר גורמת לכל זה לקרות

תמונות - מערכת איוימאסטר

מרכז החדשנות של סמסונג כולל הדמיה (POC) של מגוון ורטיקלים; תחום הריטייל, המלונאות, הביטחון, השילוט הדיגיטלי, האירוח וההסעדה וכמובן חדרי הוועידה. המרכז הוא פרי שיתוף פעולה עם קרמר אלקטרוניקה וחזונו הוא לאפשר לכל לקוח לחוות את החדשנות העדכנית ביותר בכל תחום. 

המרכז מצויד בעשרות מסכים המשדרים תוכן רלוונטי לכל וורטיקל, ומעצימים את החוויה יחד עם אקססוריז שנבחרו בקפידה. 

"יחד עם קרמר בנינו אפליקציה ייעודית אשר באמצעותה ניתן להפעיל את המרכז עם הבקרים והמטריצות הרבים המיושמים בו", אמר מיקי קליין, מנהל תחום המסכים המקצועיים בסמסונג ישראל. 

ניר אליזוב, Pre-Sale בקרמר אלקטרוניקה: "לקרמר יש פתרון מלא לכל ורטיקל. בכל מקום בו יש מסכים וצורך בניהול תוכן, קרמר מסוגלת לתת מענה מלא. במרכז החדשנות של סמסונג יש כ 100 מסכים שמנוהלים IP, לצד כ 100 נגנים ומחשבים רבים והכל מנוהל על ידי הבקרה של קרמר". 

קליין מסכם: "חיפשתי יצרן למיזם המאתגר ומצאתי את המוצרים המוכרים של חברת קרמר כמתאימים ביותר למשימה. אני מכיר את המקצוענות של אנשי קרמר ובנוסף בנושא השירות והתחזוקה אנחנו מקבלים טיפול 'מרחוק' כך שברגע שאני מדווח על תקלה, הטיפול מתבצע מיד ללא צורך להמתין לטכנאי באתר". 

תמונה ראשית - ערן לם

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG