דור חדש של נגני מדיה לתצוגות קטנות (תמונה: AOPEN)

 

AOPEN הכריזה על עדכון לסדרת נגני המדיה שלה, Digital Engine. את הנגנים החדשים מציעה החברה עבור פתרונות קירות וידאו המבוססים על שלושה, ארבעה ושישה פאנלים, עבור ורטיקאלים כמו מסעדות, חנויות וכדומה.

ההשקה החדשה כוללת שלושה התקנים, כשאחד מהם הוא הדור השני של DE6340 שהוא נגן לשלטים דיגיטליים עם ארבע יציאות, והוא מיועד לעבוד עם קירות וידאו המורכבים מארבעה פאנלים, וכן לשמש מסעדות שרוצות להציג תפריטים באיכות גבוהה במיוחד, במיוחד במסעדות אוכל מהיר. זהו ההתקן הראשון בו החברה שיבצה מעבד Ryzen של AMD, והוא תומך בתצוגה באיכות של 4K ב-60 הרץ עם HDR.

"עם יותר מ-20 שנות ניסיון אנחנו מבינים את הצרכים של הלקוחות ועם הידע שלנו אודות מוצרי AMD, אנו יכולים ליצור מוצרים טובים יותר. ובתורם, הלקוחות שלנו מפתחים פתרונות טובים יותר לשביעות רצון הלקוחות שלהם", אמר סטן צוי, ראש חטיבת הערוצים והלקוחות של AOPEN.

שני הנגנים האחרים שהציגה החברה הם DE6200 שלפי החברה נותן תשובה לחוסר בשוק של פתרונות לשלושה מסכים, וגם הוא מציע תמיכה ב-4K אם בווידאו ואם בתפריטים סטטיים ובתצוגת מידע, ו-DEV7610-X6 שמציע שש יציאות miniDisplayPort ושבב גרפי E8860 של AMD לפתרונות קיר וידאו שמוצבים במקומות ארגוניים בעלי חשיבות גבוהה – לדוגמה, חדרי בקרה ושליטה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG