הטלוויזיות החכמות של LG יציעו את חוויית המשחקים המדהימה של Stadia יחד עם צליל היקפי 5.1 לגיימרים בסביבת Stadia Pro במחצית השנייה של שנת 2021

תמונה - יח"צ

חברת LG הודיעה על שיתוף פעולה מתוכנן עם גוגל, המיועד להביא את סביבת Stadia אל הטלוויזיות החכמות של LG הפועלות תחת webOS, במהלך המחצית השנייה של השנה. לאחר ש- Stadia תגיע לטלוויזיה של גוגל, תהיה LG ליצרנית הטלוויזיות הראשונה המציעה תמיכה במשחקי Stadia באמצעות webOS.

LG מדגימה את מחויבותה לתמיכה בחוויית גיימינג ברמת פרמיום על גבי המסכים האיכותיים שלה, שהפכו מושכים מאי פעם בזכות תמיכה בהפרדה של 4K ובצליל היקפי 5.1 למשתמשי Stadia Pro. סביבת Stadia על גבי הטלוויזיות של גוגל תאפשר ללקוחות לשחק מיידית במשחקי Stadia דוגמת:Cyberpunk 2077, NBA 2K21, Assassin’s Creed: Valhalla   ו-Watch Dogs: Legion, תוך שימוש בבקר Stadia בלבד וללא צורך בחומרה נוספת או בהורדת המשחק.

LG מתכננת להשיק את השירות החדש במהלך המחצית השנייה של 2021 על גבי הטלוויזיות החכמות שלה, לצד אפליקציה ניתנת להורדה בחנות התוכן של LG במדינות בהן זמינה Stadia. סביבת Stadia מציעה כבר יותר מ- 130 משחקים. ניתן לרכוש את המשחקים כל אחד בפני עצמו, או ליהנות ממשחקים אותם ניתן להפעיל באופן חופשי על בסיס מנוי ל- Stadia Pro, הכולל הנחות ייחודיות ותמיכה בהפרדה של עד 4K. חוויית גיימינג מדהימה עם צליל היקפי סוחף ב- 5.1 ערוצים ותמיכה ברזולוציה של עד 4K HDR וקצב ריענון מסך של 60 FPS הופכים את הפלטפורמה של  Stadia לאופציה מושכת למי שמחפשים חוויית גיימינג מעולה ללא צורך בקונסולת משחק ייעודית ויקרה.

כאשר מדובר בגיימינג, קשה לגבור על השילוב המתקדם של Stadia יחד עם טלוויזיות LG OLED. טלוויזיות LG OLED בעלות פיקסלים הכוללים מנגנוני הארה עצמאיים מבטיחים את איכות התמונה הטובה מסוגה בעולם ה- HDR, עם גווני שחור עמוקים וצבעים מדויקים במיוחד. LG הפכה בשנת 2015 לחברה הראשונה המשיקה טלוויזיות 4K OLED בעלות יכולות HDR, ותכנים על גבי טלוויזיות  LG OLED – הן בטכנולוגיית סטרימינג והן באחסון חיצוני – תוך שהתצוגה נהנית מזמן התגובה המהיר של המסך העומד על מילי-שניה בודדת, השהיה נמוכה במיוחד בכניסה, וללא כל אבדן של איכות התמונה. 

"תמיכה ב- Stadia על גבי הטלוויזיות של LG היא המחויבות שלנו ללקוחות, הממחישה את החשיבות הגוברת של יכולות הגיימינג להן מצפים בעלי טלוויזיות מתוצרת LG", אמר Lee Sang-woo, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה עסקית בחטיבת מכשירי האלקטרוניקה הבידורית הביתיים של LG. לדבריו, " Stadiaמשנה את האופן שבו אנשים ניגשים אל המשחקים המועדפים עליהם: באמצעות הצעת תאימות ל- webOS, אנו מציגים מחויבות מוקדמת לפלטפורמה הזאת".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG