לצלם גם במקומות עמוסי קהל עם שליטה מרחוק – BRC-X1000 (תמונה: Sony)

 

BRC-X1000 היא המצלמה הראשונה של סוני (Sony) שמציעה שילוב של PTZ וצילום באיכות 4K יחד עם שליטה מרחוק. מדובר במצלמה רובוטית שלפי החברה פועלת באופן שקט במיוחד uמתאימה kכל מרחב היישומים האפשרי, כולל זירות פעילות גדולות במיוחד כמו אצטדיוני ספורט ואודיטוריומים. המצלמה מיועדת להצבה גם במקומות ייחודיים במטרה לצלם ולזהות אנשים גם במקומות שבדרך כלל קשים לביצוע.

המצלמה החדשה של סוני, שנושאת תג מחיר מומלץ לצרכן של 11,499 דולרים, מבוססת על חיישן צילום Exmor R CMOS מדור 1.0 בגודל אפקיבי של 14.2 מגה-פיקסלים שמאפשר צילום וידאו באיכות 4K, כאמור, בקצב של 30 פריימים/לשנייה. אם בוחרים במצב צילום באיכות FHD ניתן לצלם סרטוני וידאו בקצב של עד 60 פריימים/לשנייה.

לפי החברה מדובר במצלמה שמצטיינת במיוחד בעבודה בתנאי תאורה חלשים ובאותה מידה מאפשרת לצלם תמונות איכותיות עם אפקט 'בוקה' בעלות עומק שדה מספק.

BRC-X1000 ניתנת להתקנה על התקרה, להצבה על שולחן או על חצובה ולמרות שהיא מהירה במיוחד, היא פועלת באופן שקט. היא מציעה זום אופטי בגודל 12x, ובעזרת תכונה שהחברה מכנה Clear Image Zoom ניתן להגיע לזום ברמה של 18x בצילום באיכות 4K ולזום של 24x באיכות FHD – שניתן להכפיל לזום 48x במצב עבודה שזכה לשם Tele Convert Mode.

המצלמה מתחברת לרשת באמצעות חיבור HDMI או 3G-SDI, והיא זמינה בצבעי שחוק ולבן בשווקים מסוימים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG