המערכת הקומפקטית, ועם זאת העשירה בתכונות, מציעה לצד מקלט עם אנטנה מובנית מגוון אפשרויות שימוש רחב

DIALOG 20 היא מערכת אלחוטית שתומכת במגוון שימושי מיקרופון (תמונה: ClearOne)

 

אחד ההיבטים המעניינים ביותר של DIALOG 20, מערכת המיקרופונים כפולת הערוצים והאלחוטית של חברת קליר-וואן (ClearOne), היא תרחישי השימוש המגוונים שלה. המערכת יכולה להתחבר למיקרופונים ידניים, למערכת מיקרופון בחיבור לחגורה, למערכת פודיום שאליה מחובר מיקרופון גמיש, ועוד. בנוסף היא מגיעה גם עם תחנת טעינה שיכולה להטעין את הרכיבים השונים של המערכת, מהמיקרופונים ועד יחידות הקליטה לחגורה והיחידות אותן מחברים לדוכן הנואמים.

DIALOG 20 נמצאת במרכז עם מערכת שמשדרת בספקטרום RF של 2.4 גיגה-הרץ, והיא מתמשקת עם מיקרופונים שנמצאים במרחק של עד 30 מטרים ממנה. למערכת יש גוף קומפקטי והעובדה שצמד האנטנות ניתן לפירוק, מאפשר לשנע אותה מאתר לאתר, כשבמקביל אפשר גם לבחור למקם אותה באופן קבוע באולם, לדוגמה, בצמוד לקיר, במארז, וכדומה. בנוסף היא מציעה תחזוקה קלה עם אפשרות לתיקון בשטח, במקרה הצורך, כולל החלפת סוללת – DIALOG 20 זקוקה לסוללות AA תקניות.

מערכת המיקרופונים האלחוטית הזו עובדת ביחס אות לרעש של 109 דציבלים והיא גם מציעה הצפנה ברמת קידוד של AES ב-128 סיביות שמבטיחה, לפי החברה, שהשימוש במיקרופונים יהיה נקי מהפרעות חיצוניות זדוניות.

זירות השימוש אליהן מייעדת קליר-וואן את ה-DIALOG 20 הן כיתות לימוד, אולמות הרצאה, חדרי התוועדות ודוכני מדיה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG