מדובר בבקר תצוגה קל לשימוש המאפשר תצוגות אוטומטיות ומיועד לסביבות עבודה קטנות, וכל זאת בעלות נמוכה יחסית

HD CTL 100 הוא בקר תצוגה אוטומטי לחדרי ישיבות והתוועדות קטנים (תמונה : Extron)

 

HD CTL 100 של אקסטרון (Extron) הוא בקר תצוגה שהמטרה העיקרית שלו היא להזרים באופן אוטומטי את האות הנכנס אל התצוגה המיועדת, תוך בחירת הקלט הנכון עם שליחת אות בקרת CEC.

מדובר בבקר תצוגה שמיועד לשימוש בעיקר בסביבות עבודה בגודל בינוני ומטה, החל בחדרי ישיבות קטנים ועד מתחמי התוועדות שהופכים ליותר ויותר פופולאריים בארגונים מודרניים, ובעיקר במקומות שזקוקים לתפעול מהיר ללא צורך בהתערבות של איש מערכת.

לפי אקסטרון מדובר בפתרון שמיועד להגדרה ושימוש מהירים ישירות מהקופסה, אפילו ללא צורך בשימוש בכפתורים ו/או בבקרות כלשהן. כל מה שצריך הוא לחבר את מקור התצוגה לבקר, והוא כבר דואג להדליק את התצוגה המתאימה. בנוסף, לאחר ניתוק תצוגה, ובחלוף פרק זמן מוגדר, המערכת מכבה את עצמה כדי לחסוך בחשמל ובהוצאות.

הבקר תומך ברזולוצייה מרבית לתצוגות מחשב ווידאו של 4K/60 ברמת דגימה של 4:4:4 ו-8 סיביות צבע. חיבורי ה-HDMI 2.0b שלו תומכים ב-HDCP 2.2 עם העברת נתונים בקצב מרבי של 18 גיגה-ביט/לשנייה ועם תמיכה ב-HDR.

לפי אקסטרון ניתן לשלב אותו עם Extron OCS 100 כדי להדליק את המכשיר באופן אוטומטי כשהמשתמשים נכנסים אל החדר, וכן להוסיף חיבור אלחוטי מסוג ShareLink כדי לתמוך בקלות רבה יותר במחשבים שמביאים עמם המשתמשים, ללא צורך אפילו בחיבור פיזי.

פרטים מלאים על HD CTL 100 של אקסטרון ניתן למצוא כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG