חברת הסאונד המובילה הודיעה על השדרוג המשמעותי והגדול ביותר מאז הוצאת תוכנת האונליין MAPP המקורית ב-2001. הכירו את MAPP 3D- ניהול, תכנון ועיצוב סאונד בשלושה ממדים

תמונה - meyersound.com

נתחיל מהשורה התחתונה – כשהתוכנה המקורית יצאה לפני כמעט 20 שנה, ואותה החברה מודיעה על החידוש והשדרוג המשמעותי ביותר שלה – מדובר ללא ספק בשדרוג משמעותי, ומומלץ להעמיק בנושא. השדרוג, שמותאם גם למשתמשי מאק וגם למשתמשי ווינדוס, זמין להורדה בחינם דרך אתר החברה, שם מציינים שזו פשוט "דרך חכמה יותר לחזות ביצועים של מערכות סאונד".

האמת, השדרוג הזה מגניב לגמרי. מספר תכונות מרכזיות הופכות אותו למשמעותי כפי שהיינו מצפים, וננסה כאן לשתף בעיקרי הדברים :  

 
תמונה - meyersound.com

קודם כל, חשוב לציין שהשדרוג מאפשר לתוכנה לעבד סאונד גם ללא חיבור לאינטרנט, בצורה מקומית – כן, באוף-ליין. הוא גם מאפשר ביצועים בהכנות המוקדמות וכן ניתוחי סאונד לאחר ההופעה ברמות הדיוק והרזולוציה הגבוהות ביותר, זאת בעזרת טכנולוגיית הממדים שתשלב את כלל המידע למודול אחד, במהירות ובקלות.

דמיינו הופעה במרחב ענק, (כן, קצת קשה עכשיו, קורונה וזה.. אבל בכל זאת) השדרוג יאפשר בקלות יתרה להשוות את רמות הסאונד במרחבים שונים במתחם, אבל לא רק- גם במרחבים בנויים ואילוצים ומורכבויות מגוונות. כך, באמצעות חיבור למעבדי ה-GALAXY של החברה ומרחב עבודה ידידותי (מאוד) למשתמש, תתאפשר היכולת להתאים את הרזולוציות, האיכויות והפרטים הקטנים הרצויים גם בזמן ההופעה, כדי להפוך את החוויה למושלמת עבור הקהל ובו זמנית לחסכונית יותר הן מבחינת זמן והן מבחינה כלכלית עבור ההפקה. 

תמונה - meyersound.com

בעזרת יכולות הניתוח הנרחבות תאפשר התוכנה לשמור נתונים וידע גם עבור מצבים מורכבים ביותר, וכל זאת על מנת להפעיל בקלות וביעילות יותר בעתיד, או במילים אחרות, פתרון 'לומד' המאפשר צבירת DATA רלוונטית ביותר. השדרוג מתבסס על לא פחות מ-65,000 נקודות 'מדידה' הנפרשות על פני שלושת הממדים, והוא יוטמע בכלל מוצרי Meyer Sound.

בנוסף, הגרפיקה וחווית המשתמש עברו שדרוג משמעותי, ואני משער שדיי מהר נזהה אותם בכל מחשב בעמדת הסאונד של האירועים הגדולים, הבינוניים או הקטנים. מעודד ומעניין לראות פיתוחים יזומים שממשיכים להביא לכדי ביטוי את הדימיון האנושי גם בתקופה המורכבת בה אנחנו נמצאים. הסתקרנתם? מוזמנים להוריד או לספר לחבר הדי-ג'יי שלכם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG