הקורונה גרמה לפגיעה אנושה בתיירות החוץ בשל מדיניות השמיים הסגורים ורגע לפני שכולנו נתחיל לנסות ולתכנן את החופשה העתידית שלנו בדובאי, שווה לזכור כי היוצרות התהפכו – העידן הנוכחי אמנם מביא עימו אינסוף אתגרים אך במקביל מייצר הזדמנויות נהדרות למי שישכיל לנצלן. אחד התחומים שזוכה לפריחה מחודשת בדיוק עכשיו הוא ענף תיירות הפנים. מסתבר שכאשר סוגרים את האופציה עבור מאות אלפי 'נופשי חו"ל' פוטנציאליים, הם לא מוותרים אלא נופשים בישראל.   

תמונה באדיבות:"מבט מסכים וזרועות. mabat-sa.co.il

בימים אלה יוצאת פיליפס בהטבה חסרת תקדים עבור ענף המלונאות ומאפשרת רכישת מסכים מקצועיים בהטבת מימון בלעדית. בכדי להבין טוב יותר מדוע דווקא עכשיו ישנו יתרון מרכזי בניצול ההטבה, פגשנו לראיון את צבי זוסמן, מנכ"ל ובעלים של חברת 'מבט מסכים וזרועות' אשר מתמחה בשירותי מדיה, תוכן, מסכים וציוד היקפי לבתי מלון מאז 1982 ומשווקת את המותג המוביל פיליפס בסגמנט המלונאות בישראל. 

מדוע לדעתך שווה לבתי מלון להשקיע דווקא בעת הזו במסך מתקדם? 

זוסמן: "בתקופה האחרונה אנו עדים להתערערות בכל תחום תיירות החוץ לצד פריחה מחודשת בתיירות הפנים. כשאתה מגיע כתייר לחדר בבית מלון, ברוב הכמעט מוחלט של המקרים החדר נועד להפוגות ושינה. תיירים אשר מבקרים במדינה זרה באים במטרה לגלות ולחקור אותה, אלא אם מדובר על חופשת מנוחה אקזוטית.
חדר המלון הופך להיות המקום אליו הם מגיעים בסוף היום כדי להיטען לקראת היום הבא. מובן, שהחדר צריך להיות מפנק, אבל הוא לא המנה העיקרית."

ומה קורה כשמדובר בתיירות פנים?

"שאלה מצוינת. במקרה ומדובר בקהל 'מקומי' אשר מתארח בבית מלון למטרת נופש רגוע, עולה האתגר המרכזי: כיצד להעניק לאורח המקומי חוויה משלימה, מעצימה ומפנקת יותר מזו אליה הוא מורגל בחדר השינה בבית."

 כלומר, בתי המלון עובדים על חוויות מדויקות יותר ? 

"אמת. אנחנו מדברים על מקלחת טובה ונקייה, מיטה נוחה עם כרית מפנקת ועוד פרמטרים שהופכים את האירוח לחוויה עוצמתית אשר עוטפת את האורח ומייצרת אצלו את ההרגשה שהשקיעו בו והלכו לקראתו את ה'אקסטרה מייל'. הניסיון להשיג אצל אותו אורח את ה'וואו' עובר גם בחוויה שמייצר מסך הטלוויזיה בחדר והאפשרויות הקיימות בו להצגת תכנים אותם צורך האורח בבית, בקלות ובאיכות מרבית." 

מה היית ממליץ למנהלי רכש או בעלי מלונות לעשות בעת הזו?

"בעלי ומנהלי מלונות צריכים להבין את הצורך בהחלפת המסכים לכאלו מהסוג המתקדם ביותר, ולדאוג כי התוכן אותו מקבל האורח המקומי בזמן השהיה במלון ישאיר אצלו טעם של עוד. העובדה כי סוף סוף ניתן לרכוש מסך איכותי של PHILIPS באמצעות פתרון מימון ייעודי לענף המלונאות היא בשורה אמיתית שמאפשרת למקבלי ההחלטות לשדרג את חדרי המלון מבלי להתפשר על מסך טלוויזיה נחות יותר או מיושן."

מה הופך לדעתך את המסכים המלונאיים של פיליפס לאידיאליים עבור אותה תיירות פנים?

"מלבד תו האיכות של PHILIPS, המסכים כוללים מגוון פתרונות ייחודיים ביניהם אפשרות להזרמת תכנים ישירות מהטלפון הנייד. כך למשל, מבקר שהגיע אלינו ובדיוק רוצה לצפות בפרק הבא של הסדרה האהובה עליו בנטפליקס, יכול לשלוף את הטלפון החכם שברשותו וללא כל שימוש בחומרה או שרת פרוקסי חיצוני, להזרים תוכן ישירות למסך הטלוויזיה תודות לפתרון ה-CHROME CAST המובנה במסך.

בנוסף, בתי המלון נהנים ממערכת ניהול תוכן מתקדמת המאפשרת הצגת מידע ושירותים אותם הם מספקים לאורחים לרבות אטרקציות בסביבת המלון וכמובן מיתוג באמצעות נראות אחידה ומקצועית על גבי המסכים הרבים המנוהלים כולם ממקום אחד." 

מהן מגמות התוכן במסכים מלונאיים ?

"למעשה סדרת המסכים החדשה של PHILIPS מבטלת את התלות בספקי תוכן מקומיים. המסך המלונאי של PHILIPS מבוסס אנדרואיד ולכן האורח יכול לגשת ל GOOGLE PLAY ולהוריד כל אפליקציה לשימוש בעת השהות, עם יציאה אוטומטית מהסביבה האישית עם ביצוע הצ'ק אאוט." 

לסיכום, עושה רושם כי עולם המלונאות מאמץ פתרונות טכנולוגיים חדשים שיהפכו את מסך הטלוויזיה לחלק מחוויית החופשה שלנו. לא עוד כבלים בסגנון 'תבל' מלפני שלושים שנה אלא חוויית תוכן כוללת ומפנקת במיוחד. אנחנו אמנם עוד לא יודעים היכן נבלה את החופשה הבאה שלנו, אבל דבר אחד בטוח – אם יהיה מסך של PHILIPS יש לכם המון אפשרויות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG