משפחת הבקרים MPC3 של Crestron משלבת פונקציונליות עם עיצוב, והיא כוללת שורה של התקנים מובני קיר בעלי מראה מודרני. ההתקנים במשפחה זו, בהתאם למגמה בשווקים רבים, מציעים לא רק מראה מעודכן אלא גם פונקציונליות המבוססת על לחיצים רגישי מגע מודרניים המשולבים עם מערכת בקרה מובנית. התקנים אלה מתאימים לשימוש בכל רמה ארגונית, והם מאפשרים לכל אחד להפעיל את אמצעי המדיה וכל אמצעי נשלט נוסף  בחדר הישיבות או בכיתה.

MPC3-302-B
MPC3-302-B

המטרה של בקרים חדשניים אלו היא כאמור לספק נוחות תפעולית. בדיוק כפי שאנחנו נכנסים לחדר ומושיטים את היד אל הקיר הקרוב כדי לחפש (או לאתר) את מתג התאורה, כך מאפשרת Crestron  למשתמשים לשים את היד על לוח בקרה נוח ומוכר שהפעלתו טבעית ונוחה לבחירת התרחיש הרצוי בקלות עם הכניסה לחדר.  

כל הבקרים במשפחת MPC3 מציעים שני דברים משותפים: כפתורים ראשיים ניתנים להתאמה ולבחירה בהתאם לפונקציות רצויות (קונפיגורציה), ושילוב של בקר דור 3( Crestron 3-Series Control System), שהיא מערכת התומכת בפרוטוקולי אבטחה תקניים כגון בין היתר 802.1x, וכן SSH, TLS ו-HTTPS.

משפחת ה MPC3 מורכבת מלוחות המציעים כפתורי מגע או דגמים המבוססים על כפתורים פיזיים. ה MPC3-201, לדוגמה, מציע שישה כפתורי מגע שחלקם ניתנים להגדרה מקומית ומספקים משוב למשתמש על כך שהלחיצה בוצעה בפועל. שלושה כפתורים קבועים (הדלקה/כיבוי, השתקה ועוצמת קול), ואפשרות להפעלת חיישן קרבה ש'מעיר' את לוח הבקרה ברגע שמתקרבים אליו. לוח זה משתמש ב-PoE כדי לתפקד, והוא מתאים לקופסת קיר (Gangbox) בתקן אירופאי.

MPC3-201-B
MPC3-201-B

ה MPC3-301 וה-MPC3-302, לעומת זאת, מיועדים למשתמשים אשר מעדיפים כפתורים פיזיים. המוצרים מתאימים לקופסת קיר, כמו גם לשילוב בשולחן הראשי בחדר. שלושת הכפתורים הקבועים זהים בתפקודם לאלו של ה MPC3-201 שהוצג קודם, אך עם בקרת קול באמצעות בכפתור סיבובי. ל 201 יש לחיצים הניתנים להגדרה עם כ-25 כותרות מוכנות מראש, תאורה המאפשרת חיווי האם התוכנית שלהם פעילה או לא, כש-302 מוסיף ל-301 חיבור RS-232, שני ממסרים, ושני חיבורי Versiports.

שני החברים החדשים ביותר במשפחה הם MPC3-101 ו-MPC-102. ה 101 זהה למעשה ל MPC3-201 אך נועד לקופסת חיבורים מלבנית, וכן מוסיף חיבורי בקרה לIR ול-Cresnet. הלוח השני והאחר לחבילה חיבור RS-232, שני ממסרים ושני חיבורי I/O.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר של קרסטרון, בכתובת https://www.crestron.com/ 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG