Poly
תמונה ראשית – Poly

 

רעשים סביבתיים מצטיינים בעיקר בהטרדת הריכוז שלנו. אנחנו חיים בסביבה עתירת גירויים חיצוניים ונדרשת לא מעט אנרגיה בשביל להגיע ל "zone" ולהתפקס, את זה כולנו מכירים. הדבר מתרחש לא מעט גם בשיחות ועידה מרובות משתתפים, בהן בלי לשים לב, עלולים להישמע רעשי רקע כמו הקלדה, אביזרים 'מרשרשים' אחרים בחדר, ואפילו רעשים חיצוניים. ב Poly טוענים שמדובר על הפרעות אשר משבשות את שטף השיחה ופוגעות בהעברת המסרים מצד הדובר וקליטתם על ידי המשתתפים.

אפשר כמובן לטפל בזה באופן 'ידני' באמצעות כיבוי והדלקה של המיקרופון אבל Poly מציעה לנו משהו אחר. טכנולוגיית ה NoiseBlock אשר מאפשרת שיחה חלקה ונטולת שמע שאינו דיבור של המשתתפים.

מדובר בטכנולוגיה אשר פועלת ברקע ויודעת לזהות וליירט את הרעשים הלא רלוונטיים לשיחה בסביבת המיקרופון ולהעלים אותם מהשיחה. בשניה בה משתתף שהמיקרופון שלו 'הושתק' מתחיל לדבר, המערכת מזהה את השמע כדיבור וההשתקה מבוטלת באופן אוטומטי.

התועלות של הפתרון כמעט מובנות מאליהן; מעבר לכך שהן מונעות הפרעה מצד גורמים מיותרים במהלך פגישות ושיחות וידאו, הן חוסכות את הצורך ללחוץ באופן יזום על לחצן השתקה, ומשחררות את המשתתפים מניהול המיקרופון.

ב Poly שילבו את ה NoiseBlock במגוון מוצרים המיועדים לשימוש בחדרי ישיבות ובמרחבי היוועדות, כולל ב-VoxBox שהוא רמקולפון קומפקטי במיוחד' המתחבר למערכת באמצעות חיבור USB או בלוטות', וכן משפחת מוצרי RealPresence שמיועדת לחדרי ישיבות ולפגישות וידאו בכל הרמות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG