לקראת 2020 Crestron ישראל מעבה את מחלקת המכירות ומגייסת את אביב קשת וגל אנגל

אביב קשת crestron
אביב קשת (צילום AVM)
גל crestron
גל אנגל (צילום AVM)

"חיפשנו מנהלי מכירות שמגיעים מהשטח, מכירים את הדינאמיקה של השוק ומסתכלים על השותפים והאינטגרטורים בגובה העיניים, כי זו בדיוק השפה של Crestron – ללכת כמה שיותר לצד השותפים והלקוחות" אומר דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות ב-Crestron ישראל והוסיף: "גל הגיע מאלקטרה בה מכר פתרונות אינטגרציה בהיקפים גדולים, אחרי שהתנסה גם במכירת תוכנה וצבר ניסיון רב בתהליכי מכירת טכנולוגיה. אביב הגיע מסילורה והוא מכיר היטב את השוק ואת יום העבודה של מנהל מכירות ביצרנית. אני שמח שלקראת 2020 הצלחנו לתגבר את צוות המכירות בשני מנהלים מנוסים שמתחברים ל'וייב' המדהים של Crestron ויצליחו להביא אותו לשטח. עם מחלקת המכירות המחוזקת, Crestron תמשיך לספק ללקוחותיה פתרונות אשר ישמשו עבורם כתשתית לשינוי תרבותי ולתמיכה בעדכון וייעול תהליכים, מעבר להיותם כלי עבודה מתקדמים". 

גל אנגל אמר: "לאחר תקופה בה עסקתי במכירות של מערכות מתח נמוך באלקטרה, אני שמח להצטרף ל-Crestron ולהביא את ההיכרות והניסיון שלי עם חברות האינטגרציה הגדולות."  

אביב קשת הוסיף: "אני מצטרף למחלקת המכירות של Crestron לאחר פעילות ב Silora הצפונית ומכיר היטב את ה DNA  של 'יצרן'. ב-Crestron אביא את היכרותי וניסיוני בעבודה בשיתוף עם האינטגרטורים ובאפיון פתרונות רוחביים ללקוחות החברה". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG