לחבר, לנייד, לסובב. העגלה ל-Flip מבית פירלס (תמונה: Peerless-AV)

 

אחד הסממנים להצלחה של התקן, בכל שוק כמעט, הוא הופעת אביזרים ייעודיים לשימוש עם אותו התקן המיוצרים בידי צד שלישי. ההשקה החדשה של פירלס (Peerless-AV) עושה את זה עבור Flip, לוח שיתוף הפעולה החכם של סמסונג (Samsung) שכבר פגשנו כאן ב-AVmaste, בגודל של 55 אינץ'.

החברה הכריזה על מתקן הצמדה לקיר שמאפשר סיבוב של המסך, וכן על מתקן נייד שמעבר ליכולת להזיז את Flip ממקום למקום – לדוגמה מחדר פגישות אחד לחדר ישיבות אחר – אפשר גם הוא לסובב את המסך ב-90 מעלות. בנוסף מאפשר המתקן הנייד להסיט את Flip מעט לאחור, בזווית של 4.5 מעלות, בכדי לאפשר כתיבה נוחה וטבעית יותר עבור מי שרוצה לשרבט הערות על הלוח. הסיבוב וההטיה אמורים להיות מהירים מאוד ונוחים לביצוע.

"ארגונים כיום מחפשים טכנולוגיה שמקדמת אינטראקטיביות ושיתוף פעולה בין העובדים, ויש תנועה מתמדת וגוברת אל פתרונות כדוגמת Flip של סמסונג. אנחנו שמחים להציע את הפתרונות המותאמים שלנו עבור הלוח בגודל 55 אינץ' מכיוון שהפתרונות שלנו מקלים על ההתקנה, מספקים עיצוב בגימור נעים ואסתטי, ומקלים באופן משמעותי על השימושיות", אמר ג'וזף וונטוורת', מנהל המוצר בפירלס.

המערכת מגיעה עם מערכת ניהול כבלים ייחודית שמאפשרת מצד אחד לסובב את המסך בקלות, ומצד שני להניע אותו ממקום למקום ללא סיבוכי כבלים.

RMI3-FLIP, מערכת התלייה על הקיר, עולה 382 דולרים, בעוד שההתקן הנייד SR560-FLIP עולה 1,372 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG