העובדים רוצים יותר פגישות. סיעור מוחות ב-MSL (תמונה: מתוך סרטון Samsung)

 

MSL, חברה לתקשורת שיווקית שממקומת בעיר אטלנטה שבג'ורג'יה בארצות הברית, התקינה לאחרונה בחדרי ההתוועדות והפגישות שלה את ה Flip- הלוח החכם והאינטראקטיבי החדש של סמסונג (Samsung) אותו הציגה במרץ השנה. החברה, שפועלת מול לקוחות בכל רחבי העולם חיפשה פתרון שיאפשר לעובדיה לנהל פגישות והתייעצויות באופן גלובלי ובזמן אמת.

Flip, עם תצוגת ה-UHD שלו, מאפשר כזכור סיבוב על הציר האנכי כך שניתן לעבוד עליו לאורך ולרוחב בו זמנית, כאשר עד ארבעה משתמשים יכולים לעבוד בו זמנית על מצגות, לרשום הערות ולהוסיף תרשימים באמצעות עטים אלקטרוניים פסיביים מיוחדים בצבעים שונים. כמו כן ניתן לבצע מחיקות מהתצוגה בקלות ובנוחות.

בחברה מציינים כמה נקודות מפתח שמקלות על העבודה השוטפת בחברה לאחר ההתקנה של Flip: היכולת לשמור בזיכרון באופן שוטף עד 20 דפי עבודה עם יכולת לעבור ביניהם בקלות ובאופן חלק, האפשרות לחבר התקן זיכרון USB כדי להציג מסמכים, לשדר מסמכים אל הלוח מכלים כמו טלפון, טאבלט ומחשב, וכן האפשרות לחבר את הלוח לרשת ולמשוך מסמכים משרת מקומי. ניתן להגן על מסכים בסיסמאות, ואם רוצים, אפשר לשלוח את כל החומר להדפסה בלחיצת כפתור.

חיזוק לשיתוף הפעולה הטבעי במשרד

"אחד השינויים בהם הבחנו במשרד שלנו הוא שאנשים רוצים לערוך פגישות סיעור מוחות רק כדי שהם יוכלו להשתמש ב-Flip. כולם מעורבים בפגישה כי אין צורך לרשום הערות כי כל ההערות נרשמות באופן ישיר ב-Flip, והם יודעים שאחרי הפגישה אנחנו נשלח את כל החומרים לכל מי שהשתתף בפגישה באמצעים כמו דואר, בדחיפה ועוד. בכל מקרה הם יקבלו את כל הדפים שנוצרו בשיתוף פעולה באותה פגישה", סיפרה ניאומה נג'וקו, סגנית נשיא בחברה.

בחברה מציינים שהאימוץ של Flip היה מיידי: "ברגע שהעובדים ראו אותו הם הבינו באופן אינטואיטיבי את העוצמה והחוויה המתאפשרת בתהליכי סיעור המוחות. אנחנו נהנים מכך שיש לנו לוחות Flip במשרד אשר מחזקים תרבות השיתוף הארגוני", אמר דאג בוסק, מנהל ביצועי ב-MSL.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG