כן, כן, גם את המשרד צריך לתחזק ולארגן אחת לתקופה וחילופי עונות זו הזדמנות מעולה

תמונות - קרן לבקוביץ

לא פעם אני מגיעה כמעצבת פנים לפגישות עבודה במשרדים מוזנחים ולא מתוחזקים שגורמים למתארחים בו (ובטח לעובדים) תחושה של חוסר אכפתיות וזלזול. לנראות המשרד ועיצובו יש ערך משמעותי גדול ליצירת תדמית חיובית בעיניי הלקוחות, העובדים, הספקים וכל האחרים. אז לקראת הסתיו שמתחיל לנשב פה ושינויי הטמפרטורות שבאוויר, אני מזמינה אתכם להדפיס את הרשימה שהכנתי, להפשיל שרוולים (בקטנה..) וקדימה להכנת המשרד לחורף:

מערכות מיזוג האוויר

טיפול תחזוקה וניקוי פילטרים של מערכות מיזוג היא משימה חשובה לקראת החורף. המזגנים החדישים מתאפיינים בעמידות אך יחד עם זאת על מנת לשמור על תקינותם חשוב להקפיד על תחזוקה שוטפת תקופתית, כמו ניקוי פילטרים שניתן לעשות בעצמכם. לעומת זאת נדרש להזמין איש מקצוע לניקוי של היחידה החיצונית, חיזוק חיבורים, מילוי גז, בדיקת צנרת ועוד. טכנאי מזגנים אמין יסייע לכם לשמור על תקינות המערכות למשך שנים ארוכות. 

החלפת נורות שרופות וגופי תאורה

האור משפיע עלינו בצורה ניכרת; על מצבנו הבריאותי והנפשי. במחקרים רבים שבדקו והשוו את רמות הדיכאון במדינות קרות בהן השמש כמעט ולא זורחת ובין מדינות חמות ורוויות שמש, התגלה כי במדינות הקרות ישנם הרבה יותר אנשים שסובלים מדיכאון. גם בעיצוב משרד יש להתחשב בכמות האור הטבעי ולתכנן בהתאם תאורה מלאכותית שתהיה אפקטיבית ותתרום ליצירת אווירה נעימה ולאיכות חיים.
בעונת החורף שעות האור מועטות באופן יחסי וכל מקור אור מלאכותי חשוב ותורם, לכן החליפו נורות שרופות, תקנו מפסקים שאינם תקינים, שקלו להוסיף תאורה מלאכותית באזורים שאינם מוארים במשרד וכו'.  

מוציאים את כוכב העונה - מעמד המטריות

זה הזמן לנקות את המעמדים שניצבים בכניסה למשרד שלכם או שאוחסנו בחודשי הקיץ. ניתן למצוא ברחבי הרשת ובחנויות העיצוב מעמדים יפהפיים שישדרגו את קבלת הפנים בכניסה למשרדכם ואפילו יאמרו עליכם משהו..
אני מניחה שתסכימו שזה גם פרקטי- מי אוהב את השלוליות לאורך במסדרונות ובחדרי העבודה?! 

לפנק לפנק לפנק

כמעצבת פנים אני מייעצת ללקוחותיי בכל מה שקשור לצד האסטתי והוויזואלי במשרדיהם וזה כולל גם את פינת הקפה/המטבח. לקראת העונה הקרה, אני ממליצה לשדרג את פינת השתייה החמה במשרד בסוגי תה שונים (חליטות), עציצים קטנים וטריים של נענע מרווה, לואיזה שיוסיפו צבעוניות ירוקה וגם טעם, אבקת שוקו משובח, סחלב.
את כל הטוב הזה מומלץ לשים בכלים יפים שיחממו את הלב ויעלו חיוך בהשקעה נמוכה של תקציב. 

החלפת צמחיה

צמחיה טבעית לפי עונות? צמחיית ירוק-עד? צמחיה מלאכותית? אני באופן אישי מעדיפה את הצמחייה הטבעית אך לא תמיד ניתן לשלב אותה בחללים בהם אין מספיק אור טבעי. 

זה הזמן לרענן את הצמחייה שהתייבשה או התבלתה, לשתול פרחים חדשים המתאימים לעונה, לנקות את בדלי הסיגריות ש"נשתלו" בעציצים שבפינת העישון, לרכוש עציצים חדשים ולמקם אותם בחדרים השונים במשרד, תוספת ירוקה ולא יקרה שתעשיר את מראה המשרד והאווירה. 

הוספת שטיחים בכניסה ובמסדרונות

שטיח הוא פריט שתורם לתחושת חמימות וביתיות. אני ממליצה להניח בחללים השונים במשרד לאורך כל השנה ובעיקר בחורף, שטיחים ניידים שיכניסו צבעוניות וחמימות. אפשר להניח שטיחים מוארכים במסדרונות, שטיח עגול או מרובע בפינת ההמתנה, שטיח גדול מתחת לשולחן בחדר ישיבות שיתרום גם לאקוסטיקה טובה יותר ועוד שימושים רבים שמשפיעים על התחושה של העובדים והאורחים.

חורף חם ונעים 

קרן לבקוביץ עבדה שנים רבות כמעצבת פנים בחברה לייצור ריהוט משרדי, שם ניצלה את הידע שלה בתכנון חללים משרדיים לעיצוב מוצרים חדשים תוך שימוש במגוון חומרי גלם. כיום מעצבת קרן משרדים במגוון סגנונות ע"פ המגמות והטרנדים העולמיים ובעיקר בהתאם לחזונם וחלומותיהם של לקוחותיה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG