מלונות משקיעים יותר ויותר ב-AV כדי לספק לאורחים חוויות (תמונה: Pixabay)

 

יותר ויותר צרכנים מעוניינים כיום להשקיע את כספם בחוויה, אפילו אם זה בא על חשבון הרכוש לעיתים. אחת מהתעשיות המרוויחות מכך היא תעשיית המלונאות והאירוח שגדלה משנה לשנה בקצב מסחרר, ואחת הדרכים בה משתמשים בשוק הזה להשגת המטרה, לפי דיווח של AVIXA, הוא שדרוג מערכות האודיו והווידאו.

לפי הנתונים, האחוז הממוצע להשקעה בתחום זה עומד במלונות בארצות הברית על כ-5.9% מהתקציב המתרגמים ל-3.1 מיליארד דולר שיושקעו בהיבטים שונים ומגוונים של פתרונות AV.

"תחום המלונאות הוא תחום פורח שמעוניין להשקיע בפתרונות אודיו ווידאו כדי להפוך את חווית האורחים לבלתי נשכחת. מלונות מעוניינים בטכנולוגיה ידידותית ואמינה בחדרי האירוח ולהביא את משתנה ההתלהבות למרחבים החברתיים. יש הזדמנויות רבות לחברות בתחום האודיו והווידאו להפוך לשותפים של ממש בדרך להגשמת החלום הזה", הסביר שון ווארגו, מנהל הידע השיווקי ב-AVIXA.

מחקר שבדק את הנושא לעומק מציע כמה מסקנות מעניינות לטובת ההשקעה בפתרונות האודיו והווידאו. כך, לדוגמה, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת הלקוח מצפה לפתרונות אודיו ווידאו מתקדמים במלון בו הוא שוהה. זהו משתנה שאולי אינו משפיע רבות על בחירת מקום ההתאכסנות, אך הוא כן משפיע על שביעות הרצון. מעבר לכך, השדרוגים והשיפורים צריכים להתמקד בעדכוני הטכנולוגיה הקיימת תוך תכנון לתכונות עתידיות.

מעבר לכך ממליץ המחקר לתחום המלונאות להשתמש בשותפים מתחום האודיו והווידאו כדי לסייע בבחירת הציוד המתאים וכדי לצמצם עיכובים ובעיות, וגם לזכור שתמיד יש מקום לשיפור ולא חייבים לעבוד תמיד עם מטמיע פתרונות יחיד.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG