המודל החדש של הפירמה נקרא BT8390-AAC והוא מספק את הדרישה ההולכת וגוברת למסכי תצוגה עם קימורים שעד כה נראו בעיקר בשוק הבידור

פירמת בי-טק הבריטית (או בשמה המלא B-Tech AV Mounts) היא בעלת ותק של יותר מ-45 שנים בשוק ההרכבות המקצועיות בתחום ה-AV. בשבוע שעבר הציגה בי-טק מסך תצוגה חדש שניתן להתאים אישית את הזווית שלו באמצעות חיבור של כמה מסכים קטנים יותר יחדיו : כל מסך או זוג מסכים אנכיים יושבים בין שתי מסילות מסוג "System X" אותן אפשר למקם בזווית של עד 45 מעלות בנקודות החיבור.  כיוון המחברים הוא פשוט לשימוש ואינו דורש ציוד נוסף.

המסכים החדשים נועדו לספק פתרון למגמה ההולכת וגוברת בקרב ארגונים וחברות לאמץ טכנולוגיות מתקדמות שעד היום נחשבו למותרות בעולם העסקי וכיום משמשות גם לצרכי בידול ויצירת תחושה של משהו קצת שונה.

מנהל הפיתוח העסקי של בי-טק, מארק ווקר, אמר שהחברה רצתה לנצל את הפופולאריות של מסילות ה-"System X" מתוצרתה על מנת להציע פתרון שיהיה לא רק קל לשימוש, אלא גם יצירתי.

בי-טק כמובן לא קופאת על השמרים וכבר מתכננת דגמים נוספים, בין היתר, היא תציג מסכי תצוגה מיוחדים לתפריטים שיקלו על הקריאה שלהם מכל זווית בו הלקוח נמצא ומסכים נוספים שניתן יהיה לנייד או לקבע ישירות ברצפה. גם הפתרונות האלו יהיה קלים להתקנה ויספקו פתרון "הישר מהקופסה".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG