המכללה לביטחון לאומי אשר נוסדה בשנת 1992 באבוג'ה, ניגריה, הינה המוסד הצבאי הגבוה ביותר להכשרת קציני צבא בכירים בניגריה. המכללה משמשת כמכון אימונים צבאי עבור הכוחות הצבאיים של ניגריה, וכמרכז למצוינות ותמיכה בשלום במערב אפריקה

תמונות בכתבה - טכום

פרויקט נולד

עבור אולם ההרצאות הראשי במכללה, אשר מונה 450 מקומות ישיבה, נדרש למצוא את הפתרון הטוב והאיכותי ביותר, לצורך העברת מצגות ושליטה בכל ציוד האודיו-וידאו (AV) באולם.

יועץ הפרויקט, חברת Hewelt Systems Ltd, נקרא לדגל על מנת לספק ייעוץ ולמצוא פתרון לאתגר ולצרכים שעלו מצד המשתמשים: העברת מצגות בצורה חלקה מהפודיום, מבלי להסתמך או להיעזר במפעילי חדר הבקרה. זו הסיבה לכך שהאינטגרטור בחר להתקין שתי עמדות מרצה חכמות – טקפודיום אינטראקטיב של חברת טכום אלקטרוניקה בשני צידי האולם הראשי של המכללה.

עמדות המרצה של טכום מספקות למשתמשים שליטה ובקרה על כל האמצעים האור קוליים באולם, בלחיצת כפתור אחת פשוטה מהפודיום שלהם. לעמדת הטקפודיום אינטראקטיב עיצוב מודרני עם קווים נקיים והיא מאובזרת בפאנל לחצנים נוח וקל לשימוש עם ממשק ידידותי למשתמש. העמדה נבחרה בזכות יכולותיה המתקדמות הרבות, המסייעות למשתמשים להתמקד ולהתרכז בחומרים אותם הם מעבירים לקהל, במקום לטפל בתקלות ולדאוג לתפעול העמדה או לתפעול ציוד ה-AV. העיצוב הייחודי של הטקפודיום אינטראקטיב מאפשר מעבר חלק, בין מקורות התצוגה השונים – ממחשב למצלמת מסמכים ואובייקטים, מחשב נייד ואמצעי הקרנה נוספים. הפרויקט הינו ספינת הדגל של הממסד הצבאי בניגריה.

בצד הטכני: מורכבות טכנולוגית, פשטות הפעלה

בשלבי התכנון שקדמו להתקנת הציוד, ביצעה טכום בשיתוף האינטגרטור, תכנון קפדני לכל מערכות האודיו-וידאו, תאורה, הקרנה ובקרה באולם. האינטגרטור התקין מסך LED בגודל 3X4.5  מ' באיכות גבוהה ומקרן עוצמתי עם מסך חשמלי כגיבוי, בנוסף למסך ה- LED.  זאת, על מנת לספק פתרון תצוגה מקצועי עם הטמעת חוויית צפייה עבור כמות כזו גדולה של קהל.  

חדר הבקרה הותאם וצויד בערבל וידאו (מיקסר), בכדי לשנות ולהחליף בין כניסות אודיו-וידאו רבות ומגוונות. בנוסף, הותקנה מערכת צילום והקלטה, הכוללת מצלמות PTZ נשלטות ומקליט מבוסס חומרה, אשר מאפשרים את תיעוד ההרצאות ושידורן למספר אתרים מרוחקים על גבי תשתית אינטרנט.

בשני צידי האולם, הותקנו שתי עמדות טקפודיום אינטראקטיב מאובזרות, כולל מסכי מגע מולטי-טאץ', המשמשות את המרצים למצגות והרצאות. המרצה שולט בכל ציוד האודיו-וידאו בצורה פשוטה, קלה ונוחה מפאנל ההפעלה הראשי בעמדת המרצה, בלחיצת כפתור בלבד.

 

כוחו של שיתוף פעולה מוצלח

עוד משלב התכנון ועד לבחירת המערכות שיותקנו, הצוותים המקצועיים, הן מצד האינטגרטור והן מצד טכום, עבדו בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח. תודות לכך, הפרויקט תוכנן בקפידה, מה שהוביל לתוצאה של פרויקט שהושלם בהצלחה מלאה עם התקנה חלקה בדיוק כפי שתוכנן.

איי.די איניאנג, מנכ"ל Hewelt Systems: "בניית ושדרוג אולם המכללה הראשי במכללה לביטחון לאומי, הינו פרויקט הדגל של הממסד הצבאי בניגריה בתקופה האחרונה. מדובר באחד האולמות הגדולים והמרכזיים שיש למכללה להציע, ועל כן, היה זה חשוב לדרוש פתרון AV איכותי מן המעלה הראשונה, אשר יענה על הצרכים הטכנולוגיים של העברת המצגות המודרניות עם ציוד טכנולוגי עשיר ומעולה המבטיח גמישות וביטחון ללקוח בעל פרופיל גבוה כמו זה."

עוד הוסיף איניאנג, "עמדות הטקפודיום משכו את תשומת ליבם של כל המבקרים משום שהן עונות על כל הצרכים של המשתמשים בפתרון אחד בלבד. לא היה יכול להיות פתרון טוב יותר מהטקפודיום אינטראקטיב, הן פונקציונאלית והן עיצובית. 

טכום אלקטרוניקה מייצרים עמדות שאיכותן מובטחת לאורך שנים רבות. העמדות נשלחו מוכנות לשימוש, הוצאנו אותן מהקופסא, חיברנו אותן לחשמל והיינו מוכנים להתחיל!" 

אפרת אליצור - טכום (צילום - טכום)

אפרת אליצור, מנהלת קשרי לקוחות טכום אלקטרוניקה: "אנו שמחים בכל פעם מחדש, לראות את השימוש הנרחב בעמדות הטקפודיום אינטראקטיב שלנו, על ידי מוסדות ממשלתיים בארץ ובעולם. כל זאת במיוחד משום שטכום מציבה לעצמה את יעד שביעות רצון לקוחותיה-כיעד החשוב ביותר. טכום מייצרת בישראל את עמדות המרצה המתקדמות בעולם ואנו משווקים אותן במשך למעלה מ-20 שנה ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם."  

התוצאה: פתרון מושלם בזמן מינימלי

הביצוע החלק של התקנות ציוד האודיו-וידאו בפרויקט זה, הושלם בזמן שיא, הודות להתקנה חלקה ומהירה של שתי עמדות הטקפודיום. הדרישה והדגש שהלקוח הציב באשר לתפעול הפשוט של העמדות בשימוש היום-יומי שלהם, היה אחד ממרכיבי המפתח בפרויקט זה. 

לטכום אלקטרוניקה ניסיון רב כשמדובר בלקוחות שונים מהמגזר הממשלתי. בדיוק בפרויקטים מסוג אלו, אשר מותאמים אישית, הצוות והמוצרים שלנו מתעלים על עצמם ומספקים פתרונות AV ייחודיים. 

לוח זמנים קשוח, ייצור בהתאמה אישית ואספקה מהירה תוך כדי עבודה צמודה עם הלקוח והאינטגרטור, רק כדי לוודא שהכל מכוסה, כל אלו ועוד – מוטבעים ב DNA שלנו עם מתן שירות יוצא מן הכלל.

אנו שמחים מאוד להשלים עוד פרויקט בינלאומי מוצלח וכבר עובדים על הבאים עלינו לטובה!

 

אודות טכום אלקטרוניקהטכום אלקטרוניקה משתמשת בגישת טכנולוגיה דינמית מתקדמת על מנת לספק פתרונות פשוטים לניהול מערכות וציוד מולטימדיה (AV) במוסדות חינוך והדרכה עם מחויבות מלאה לאיכות ושביעות רצון הלקוחות. 

טכום מייצרת את טקפודיום – עמדת מרצה בעלת עיצוב מודרני ואלגנטי, אשר מציעה חדשנות משולבת בפשטות ומהווה פתרון קל ונוח לתפעול מצגות והרצאות בכל גודל וסוג אולם.

 

 

אודות Hewelt Systems: נוסדה ב-2005, והינה חברת היי-טק מובילה המתמחה באספקה והתקנה של מערכות מידע מודרניות וציוד תקשורת טכנולוגי מתקדם כמו גם מוצרי מולטימדיה עכשוויים.  עם פרויקטים מתקדמים רבים ומספר סניפים וסוכנויות בכל רחבי ניגריה, Hewelt Systems הינה אחד מחברות האינטגרציה הגדולות במדינה.

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG