כש-Spiral Solutions, חברה ישראלית המספקת שירותים בתחום הגיימינג המקוון בחו"ל, עברה למשרדיה החדשים, הוחלט ללכת על מודל Open-Space, אבל בלי לוותר על היכולת לקיים פגישות עבודה וישיבות משותפות

ספירל סולושנס (צילום- ולד פופוב)

"ידענו שהכיוון הוא מעבר לישיבה ב Open-Space, אולם השקענו מחשבה רבה על הצורך בפרטיות העובדים, קיום ישיבות, שיחות אישיות, וצרכים שוטפים של פעילות החברה", אומרת רעות ניסים ממחלקת ה System בחברה ומוסיפה: "ליבת הפתרון עסקה במענה לחדרי הישיבות בהתאמה לשטח, ואם המשך התכנון עלו צרכים נוספים שהגדילו את הפרויקט ואת חשיבותו". 

מרק מרט פרפליצקי, מנהל חטיבת המולטימדיה בחברת ארדן טק- חברת האינטגרציה בפרויקט, מסביר כי "החזון הטכנולוגי אשר הוגדר לפרויקט בשיתוף עם הלקוח, היה יצירת סביבת עבודה טכנולוגית עם שימוש בכלים החדשניים ביותר תוך מחשבה כפולה; ראשית המענה לצרכים ואופי השימוש ומול אלה, תפעול קל ומזמין למשתמשי הקצה וכל זה תוך שמירה קפדנית על הצביון ה'כפרי' של החלל, שמשתלב עם הנוף והמרחבים מבחוץ".

ספירל סולושנס (צילום- ולד פופוב)

כדי להגשים את החזון הזה מוסיף פרפליצקי, "חילקנו את המענה והפתרונות למספר חלקים: ראשית הוטמעו בקרים, גלאים וממתגים על מנת לייצר אוטומציה מלאה בכל תהליך השימוש במערכות השונות, בהתאם לאפיון המקדים שהגדרנו עם הלקוח. לאחר מכן בוצע שת"פ וליווי מלא של צוות האדריכלים, אשר בחן את כל רכיבי הציוד הגלוי ודאג לשילובו בריהוט והדקורציה על מנת לשמר את 'השפה' האדריכלית אשר נבחרה למקום".

לדברי ניסים, הוקמו במטה החברה שמונה חדרי ישיבות בגדלים שונים. בחדרים הגדולים שולבו טלוויזיות בגודל של 85 אינצ' עם מערכת מולטימדיה של קרמר המאפשרת חיבורים דרך כניסות ויציאות HDMI, VGA ועוד, כאשר מערכת ה Via של קרמר מבצעת מיתוג חכם של הכניסות והיציאות, כדוגמת חיבור מחשב נייד עם כבל HDMI על ידי המשתמשים בחדר. בחדרים הקטנים שולבו מערכות פשוטות יותר המותאמות בעיקר לשיחות סקייפ, מסכים, מצלמות וציוד אודיו. בכניסה לכל חדר ישיבות נמצא טאבלט המאפשר להזמין את החדר. ניסים מציינת שהחדרים הללו נהנים מתפוסה תמידית במהלך רוב שעות היום.

ספירל סולושנס (צילום- ולד פופוב)

בנוסף לחדרי הישיבות, נתלו מסכים על עמודי עץ המפוזרים בחלל ומשמשים ל-stand-up meetings. "יש לנו חלל גדול מאוד שאנחנו קוראים לו חלל קיסריה. הוא מאובזר במקרן, מסך גדול וכמובן בפתרון ה Via של קרמר", מספרת ניסים ומוסיפה: "פתרון נוסף אשר נמצא בחדר המנכ"ל הינו ארון של ציוד אודיו, מטריצה שמחוברת לתאורה, שלושה מסכים והכל כמובן מחובר ומסונכרן". 

טאבלט שמצורף לפתרון זה, שולט על המיתוג בין כניסות ויציאות, כאשר המשרד מחולק לשולחן העבודה ומעין סלון בו מתאפשר שידור תכנים שונים בכל רגע נתון.

פרפליצקי: "עם תום מיפוי ואפיון צרכי הלקוח, הבחירה בקרמר הייתה טבעית. חברת קרמר מלווה את ארדן בפרויקטים רבים בארץ, וההיכרות עם הטכנולוגיה החדשנית והמובילה שלה, היא הסיבה העיקרית לבחירה. קרמר החזיקו בסל המוצרים שלהם פתרון מלא מקצה לקצה לכל מנעד הצרכים שעלו מהלקוח לרבות שילוב של מערכת מבוססת BYOD ומערכת Video Conferencing, עם זמינות מלאה של הצוות בסניף הישראלי והתחייבות לליווי מלא עד למסירה ללקוח בלוח זמנים מדויק". 

ספירל סולושנס (צילום- ולד פופוב)

בין הפתרונות שנכללו בהתקנה ניתן לציין מתגי VP-440, בקרי קיר מסדרת RC, מרחיקי אותות מדגם TP580t, מגברים מדגם PA-120z ורמקולים תקרתיים מסדרת גליל.

ניר אליזוב, מנהל ה Pre-Sale בקרמר ישראל אשר ליווה את הפרויקט, מספר כי "במהלך הפרויקט וכחלק מההטמעה של יחידות ה-VIA CAMPUS לתצוגה אלחוטית נדרשנו לאינטגרציה ייחודית של המערכת לרשת הארגון, לרבות התמודדות עם מדיניות נוקשה של אבטחת מידע. התמיכה של קרמר נרתמה למשימה, ותוך שת"פ מלא ניתן המענה גם לצורך זה". 

אליזוב מוסיף כי "הגדרת ההצלחה בפרויקטים מורכבת ממספר פרמטרים: שביעות רצון הלקוח מהמענה שניתן לצרכים שאופיינו, פתרון ידידותי למשתמשי הקצה, גמישות לשינויים, תוספות ועדכונים ולא פחות חשוב- אמינות לאורך זמן. בכל הפרמטרים הללו ונוספים, הפרויקט עמד בהצלחה יתרה".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG