לנובו מכריזה במהלך כנס Tech World 2021, על התוספות האחרונות לפורטפוליו המסכים הרחב שלה, כולל המסך המקצועי החדש ThinkVision P27u-20 ושני מסכי משחקים, Lenovo G27e-20 ו-Lenovo G24e-20.

תמונה - לנובו

מסך הפרמיום החדש ThinkVision P27u-20 מציע פאנל IPS בגודל 27 אינץ' ברזולוציית UHD (3840×2160 פיקסלים), הוא תומך בתקן DisplayHDR 400 של VESA לצבעים בהירים וחשוכים מציאותיים יותר, תואם לתקן Energy Star 8.0 ומציע תמיכה בשני מרחבי צבעים (99.1% ב-DCI-P3 ו-99.5% ב-Adobe RGB), עם דיוק צבעים המכויל מראש היישר מהמפעל. ThinkVision P27u-20 תוכנן עבור צלמים, יוצרי תוכן בווידאו וגרפיקה המחפשים מסך עם ביצועים גבוהים אשר יכול להרחיב את שטח התצוגה בסביבות עבודה מרובות משימות. זהו מסך המתאים לתקופה שבה עבודה היברידית היא הנורמלי החדש, תקופה שבה כ-88% מהעובדים מעריכים כי יעבדו מהבית, לפחות חלק מהזמן, כך עולה מסקר שערכה לנובו לאחרונה.

ThinkVision P27u-20 יכול לשמש כרכזת מתקדמת באמצעות פתרון עגינה המבוסס על חיבור כבל יחיד. הוא מציע מספר יציאות USB 3.2 כולל תמיכה ב-Thunderbolt 4 ומאפשר הזרמת נתונים במהירות של עד 40 גיגה-ביט/לשנייה כמו גם הטענת הנייד שלכם בהספק של עד 100 וואט. יציאת USB-C תומכת בהטענה של אביזרים חיצוניים תואמים בהספק של עד 27 וואט, כולל טלפון חכם. חיבור RJ45 מספק חיבור מהיר לרשת מקומית, עם תמיכה ב-vPro של אינטל לניהול משופר של הרשת בעזרת תכונות אבטחה נוספות. P27u-20 מציע גם זוג רמקולים מובנים, ובשילוב עם מצלמת רשת, בדומה ל-ThinkVision MC50 שהוכרזה לאחרונה, ניתן לשתף וידאו בקלות רבה יותר.

תוכנת ThinkColour מספקת ממשק גרפי פשוט לניהול הגדרות המסך, ופונקציית KVM מאפשרת מעבר קל בין כניסות משני מחשבים, למשל בין תחנת עבודה בביצועים גבוהים למחשב הנייד, ושימוש במערך יחיד של מקלדת ועכבר. ThinkVision P27u-20 הוא מסך ארגונומי עם יכולת הרמה, הטיה, סיבוב על ציר וסיבוב אנכי למציאת המיקום הנוח ביותר והוא תומך ביעדי הקיימות של לנובו עם אריזה ניתנת למחזור.

בנוסף למסך המקצועי, מציגה לנובו קו מסכים חדש עם סדרת G שמסכיה מיועדי למשחקי מחשב, לצד עבודה או לימוד ביתי. הכירו את Lenovo G27e-20 ו-Lenovo G24e-20, צמד מסכים המותאמים לסטודנטים, גיימרים ואנשי מקצוע צעירים שמבקשים ליהנות מחוויה ויזואלית חלקה של משחקים ובידור ביתי ומחפשים מסך איכותי, ביצועים גבוהים ומחיר תחרותי, תוך כדי שמירה על העיניים באמצעות טכנולוגיית אור כחול נמוך. 

 
תמונה - לנובו

עם תמיכה בטכנולוגיית FreeSyncPremium5 של AMD, המציעה חוויית צפייה זורמת, עם זמן שיהוי נמוך, שני המסכים מציגים זמן תגובה של 1 אלפיות השנייה המצמצם דרמטית את טשטוש התמונה, מה שהופך את האובייקטים הנעים על המסך לברורים וחדים יותר. כשמדובר במשחקים מהירים או סרטי פעולה, אי אפשר לנצח ברמת המחיר את קצב הרענון הגבוה של 100 הרץ, שניתן להמהרה עד 120 הרץ לתנועה חלקה יותר.

Lenovo G27e-20 החדש מוצע בגודל 27 אינץ' ואילו Lenovo G24e-20 מספק ביצועי צבע בגודל 23.8 אינץ', בהירות של 300 ניט ותמיכה של 95% ב-sRGB לשיפור דיוק הצבעים. שני המסכים מצוידים בפאנל VA ברזולוציית FHD (1920×1080 פיקסלים), פאנל המשתמש בגבישים נוזליים כדי לשלוט בצבעים ובשינויים בניגודיות מזוויות צפייה מרובות. בנוסף, פלטפורמת התוכנה החדשנית Lenovo Artery מספקת ממשק גרפי פשוט למשתמשים כדי לשלוט במהירות בתכונות התצוגה ולהתאים את הגדרות הצבע להשגת חוויה נוחה יותר.

גיימרים מבלים שעות ארוכות מול מסכים כשהם משחקים משחקי מחשב מקוונים הנמשכים אל תוך שעות הלילה. התוצאה היא רגישות גבוהה לאור ודיווחים על תסמינים כגון עיניים יבשות ועייפות. גם בהיבט זה, לנובו מובילה את הדרך ומציגה פתרונות בריאים וטכנולוגיה חכמה יותר – לא רק בהפחתת חשיפת האור הכחול בפתרונות פרמיום, אלא גם במסכים זמינים, כמו סדרת ה-G החדשה. במסכי המשחקים של לנובו שהם מוסמכי Eyesafe יש טכנולוגיה מובנית של אור כחול טבעי נמוך, המסייעת להגן על המשתמשים מפליטת אור כחול מזיק, ולהפחית את העומס על העין ללא עיוות צבעים או פגיעה באיכות הוויזואלית. פתרונות אלו יאפשרו לגיימרים גישה להגנה רבה יותר על העיניים כדי שיוכלו לשחק יותר זמן, להציג את הביצועים הטובים ביותר שלהם, ולחוות צבעים עוטפים כפי שהתכוונו מעצבי המשחקים.

 

בקרו באתר הבית של Tech World של לנובו למפרטים מלאים, תמונות ומידע נוסף.

מחירים וזמינות: המחיר בארץ טרם נקבע

  • ThinkVision P27u-20 יהיה זמין מדצמבר במחיר 769 דולר
  • Lenovo G27e-20 יהיה זמין מאוקטובר במחיר 240 דולר
  • Lenovo G24e-20 יהיה זמין מאוקטובר במחיר 210 דולר
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG