שילוט דיגיטלי הפך בשנים האחרונות לאופציה נפוצה מאוד. על-מנת לסייע לכל מי שהתקין מסך להפיק ממנו מקסימום תועלת בקלות וביעילות, פיתחה פיליפס תוכנה ייעודית – CMND. מה מאפשרת המערכת שמוצעת ללא תשלום ובאילו מקרים היא מומלצת במיוחד?

אנחנו חיים בעידן ויזואלי, עובדה שבאה לידי ביטוי גם באינספור המסכים בהם אנחנו נתקלים בכל פינה, וזו רק ההתחלה: מסעדות, מרפאות, מלונות, בנייני משרדים חדישים (וגם כאלה שנבנו לפני שנים רבות), תיאטראות, מכללות ועוד ועוד. התקנת מסך, משוכלל ומרשים ככל שיהיה, היא באופן טבעי רק הבסיס להצגת מידע רלוונטי והעברת מסרים שונים למבקרים במקום. פעולה הכרחית נוספת היא לוודא שבכל נקודת זמן מוצג על כל מסך תוכן רלוונטי, ובדיוק לשם כך פיתחה חברת פיליפס תוכנה ייעודית בשם CMND.

איסטרוניקס, החברה המובילה בארץ בתחום השיווק של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, כבר סייעה ללקוחות רבים לשלב את התוכנה במערכת תפעול השילוט הדיגיטלי. דורון מסילקר, מנהל מוצר פיליפס מסכים מקצועיים, מפרט מהן היכולות של ה-CMND ולמי כדאי במיוחד להיעזר בה.

 

מה יודעת תוכנת ה-CMND לעשות?

מסילקר: "הבסיס של תוכנת ה-CMND הוא שליטה במסכים של פיליפס. באמצעות התוכנה יכולים בעלי התפקידים בארגון להשיג פונקציונאליות רבה מרחוק למגוון המסכים הפזורים בחללים השונים; הדלקה, כיבוי, החלפת מקורות תוכן, הגברה והנמכת עוצמת שמע, שינוי בהירות התצוגה ועוד. באמצעות השליטה המלאה מכל מחשב ניתן גם לנהל את התוכן שמופיע על גבי המסכים בפשטות ובמינימום זמן". 

אבל זה לא נגמר בפונקציונאליות 'יבשה'. המערכת כוללת כלי ליצירת תוכן אשר מעודד את הארגון לעשות שימוש יעיל יותר בשילוט הדיגיטלי. מודול בשם CMND & Create יודע לשלב תמונות, סרטונים, טקסטים, אודיו וגם חלון וידאו נוסף, וכמו כן להזרים למסך תוכן מרשתות חברתיות נבחרות כמו יוטיוב, אינסטגרם וטוויטר. 

 
דורון מסילקר איסטרוניקס (תמונה - יח"צ)

Plug & Say

חלק חשוב במימוש מקצועי של מערכת ה CMND הן תבניות מוכנות אשר מותאמות לצרכים ספציפיים של סקטורים שונים, כך למשל צוות במסעדה בה הותקנו מסכים של פיליפס, יכול באמצעות פתרון ה-CMND לבחור אחת מהתבניות המעוצבות המוכנות הזמינות להתאמה סופית ולשימוש, במקום להתחיל ליצור אותם מאפס".  

מעבר לכל הגודיז האלה, ה-CMND מספקת גם חיווי מפורט לגבי המצב של כל מסך ומסך בארגון- האם הוא פועל או כבוי, מהי הטמפרטורה, מהו מקור התצוגה בנקודת הזמן הנוכחית, האם ישנה תקלה ועוד. החיווי המפורט תורם גם הוא לניהול היעיל ולבקרה הנדרשת.

 

היתרונות של תוכנת השליטה והבקרה של פיליפס

מסילקר: "היתרון הראשון של ה-CMND הוא היותה אינטואיטיבית מאוד. כל משתמש יכול ללמוד לשלוט בה תוך זמן קצר ביותר. צוות איסטרוניקס מספק הדרכה מקיפה ומעניק ליווי להטמעה נכונה ומקצועית. 

"יתרון נוסף הוא החיסכון הניכר בזמן עבודה לצורך תפעול המסכים. בין אם המסך משמש לפרסומת ובין אם ככלי להעברת מידע ללקוחות/מבקרים, ניהול התוכן היעיל והשליטה מרחוק מבטיחים מקסימום תמורה מבלי להזדקק להשקעה נוספת ותלות באיש מקצוע. הלקוח הוא איש המקצוע ונעשתה המון עבודה מורכבת במטרה שהמשימה שלו תהיה פשוטה". 

בהקשר זה חשוב להבין שהתוכנה חינמית לגמרי. היות שפרויקט התקנת מסכים כרוך בהשקעה כספית, האופציה לקבל פתרונות היקפיים כגון מערכת בקרה וניהול אשר מספקת מענה לאתגרים רבים ללא תשלום היא בונוס משמעותי. אין צורך לרכוש נגן יקר או רישיון כלשהו.

מסילקר: "יתרון שלישי הוא הגמישות המרבית שמקנה התוכנה. באמצעות ה-CMND ניתן לחלק את כל המסכים בארגון לקבוצות, וכך לשלוט בבת אחת בקבוצת מסכים ספציפית, למשל הצגת תכנים מוגדרים בכל המסכים בקומה מסוימת, כיבויים וכו'. כמובן שבמקביל ניתן לתפעל כל מסך בנפרד או לבצע פעולות שונות בכל המסכים בבת אחת.

" תוכנת הניהול, השליטה והבקרה של פיליפס ניתנת להתקנה בכל מחשב. המערכת מבוססת HTML5 והיא נגישה מכל דפדפן". 

 
תמונה - פיליפס, hospitality-partner.com

שליטה מלאה - במסך איכותי

פיליפס הוקמה עוד בסוף המאה ה-19, ומאז ועד היום רשמה למעלה מ-100,000 פטנטים והיא לא מפסיקה לפתח טכנולוגיות מתקדמות. ההשקעה המתמשכת והמשמעותית של החברה ההולנדית במחקר ופיתוח באה לידי ביטוי גם באיכות המסכים שלה והאיכות של פיליפס מגיעה לתודעה של יותר ויותר קהלים. ה-CMND היא במובן מסוים הדובדבן שבקצפת.

מסילקר: "הסינרגיה בין המסכים אשר מציגים תמונה חדה ועשירה ומתאפיינים בעמידות גבוהה לבין תוכנת הניהול, הופכת את עסקת החבילה למשתלמת במיוחד עבור מגוון רחב של סקטורים. את הקושי העיקרי אשר קשור בחשש של הלקוח סביב השאלה – האם באמת נשתמש בתכונות השונות, פתרה פיליפס באמצעות הנגשת כלי יעיל ופשוט ביותר לתפעול אותו ניתן לראות באתרים שונים בישראל למשל בניין אמות בחולון או מפעל כרומגן ועוד. 

"כשהצורך הוא שילוט דיגיטלי אפקטיבי, איסטרוניקס תספק את המסכים המתאימים ביותר ואיתם הדרכה מועילה לגבי השימוש ב-CMND ובכך מובטחת תועלת מרבית מכל מסך".

 

עוד על איסטרוניקס

חברת איסטרוניקס מפיצה שמות מובילים בישראל כמו סמסונג (בתחום הסלולר), קנון, AOC, אסוס, אינטל, ווסטרן דיגיטל, Rohde&Schwarz וכמובן פיליפס. לאחרונה החלה איסטרוניקס להפיץ את פתרונות יצרנית ה Pro-AV – MSolutions. לאיסטרוניקס צוות גדול של מהנדסים בעלי ניסיון רב בסביבות טכנולוגיות ואתגרי סקטורים רבים. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG