מקרנים הופכים בשנים האחרונות לפריט בסיסי בכיתות לימוד וחדרי ישיבות – אבל התפעול שלהם עדיין מסורבל למדי. קסיו החליטה לשנות את המצב עם סדרת מקרנים בשם Educational Solutions,  או בקיצור ES

סדרת ES מותאמת במיוחד לכיתות לימוד וחדרי ישיבות, בזכות שורה של תכונות ייחודיות: ראשית, היא מאפשרת למציג להתחיל במצגת בלחיצת כפתור אחת (One click Connection), בעזרת תוכנה  הכלולה במכשיר שמאפשרת לצוות ה-IT של הארגון להפיץ ברשת הפנימית קבצי זיהוי למקרנים בכיתות ובחדרים השונים; החיבור יכול להיעשות גם באופן חוטי, וללא צורך בבחירת מקור במקרן – בזכות יכולת לזהות אוטומטית איזה מהחיבורים פעיל; למקרן יכולים להתחבר באופן אלחוטי  עד 40 מחשבים או מכשירים ניידים בו זמנית, כאשר החברה תומכת במחשבי Windows, מק או ChromeOS; במקביל, הסמארטפון או המחשב יכול לשמש כשלט ניהול למצגת כאשר ניתן להציג בו-זמנית עד 4 משתמשים.

מעבר ליכולת ה- BYOD המובנת במקרן, המקרנים ההיברידיים של Casio משלבים טכנולוגיות מתקדמות, ובראשן הקרנה ללא נורת כספית  (Lamp Free) במקומה, מנגנון התאורה עליו מבוססי מקרני הסדרה של קסיו הוא לייזר כחול ו-LED אדום, כאשר פילטר מיוחד מפצל את הלייזר גם לקרן ירוקה – וכך מתקבלים שלושת צבעי היסוד להקרנה. השיטה הזו מאפשרת הדלקה מהירה (כ-5 שניות לעוצמת תאורה מלאה) והדלקה חוזרת לאחר כיבוי ללא "הפסקת קירור". המקרנים של קסיו מאפשרים חסכון עליות עצום מעצם העובדה שלא צריך להחליף מנורות ומכך שצריכת החשמל שלהם נמוכה ב כ- 50% ממקרן רגיל.

סדרת ES כוללת מגוון רחב של מקרנים החל מעוצמת הארה של 3500 לומנס וברזולוציה של 1280X800 או FULL-HD. כל מקרני קסיו נמכרים עם אחריות יצרן של 3 שנים מלאות או 6000 שעות.  

חברת אוריקון, קיבלה לאחרונה את הנציגות של מקרני Casio בישראל, ולפרטים נוספים ניתן לקבל באתר היבואן

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG