המשקפיים החכמים של חברת Epson, שהביאו את בשורת המציאות הרבודה אל ה״שטח״, השתדרגו. ה- Moverio BT-30C החדשים מספקים רזולוציה גבוהה במיוחד ומאפשרים פתיחה של שלוש אפליקציות נפרדות בשלושה מסכים שונים – מול העיניים, כך שהמשתמש יכול לעבור בין הפעילויות השונות פשוט על ידי סיבוב הראש. קיימת גם גרסת Moverio BT-30C USB-C  שניתן לחבר למגוון סמארטפונים מבוססי אנדרואיד לטובת הנאה מתכני הטלפונים. 

 
תמונה - EPSON
תמונה - EPSON

המשקפיים של Epsonמתפקדים היטב בסביבת העבודה היומיומית ובמיוחד עבור אנשי השטח שצריכים לקבל הנחיות מרחוק. בימים של סגר, גם אם לא תשתמשו בהם בחוץ, ניתן ליהנות מהם  במשרד, לשפר את יעילות העבודה ואפילו לעשות בהם שימוש בשעות הפנאי – למשימות בהן הידיים צריכות להיות חופשיות: ניתן לצפות בסרטוני מתכונים בזמן הבישול במטבח, או סתם לחבר אותם לרחפן של הילד, או למצלמת הווידאו הביתית, כדי לקבל נקודת מבט מגוף ראשון. השמיים הם הגבול… 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG