"המסכים המקצועיים של PrimeView הוכיחו עמידות בכל מקום בעולם בו התקנו אותם. מדובר במותג המאפשר לנו להעניק ללקוח את הטוב ביותר עבור מענה על אתגרי ביטחון, אבטחה, שליטה ובקרה, תוך כדי עבודה רציפה של 24/7 ו-365 יום בשנה. אופי הלקוחות שלנו אינו מאפשר לנו להתפשר על פחות מהטוב ביותר", כך אומר מישל חרמון, מנהל הלקוחות האסטרטגיים של 'מגל מערכות בטחון בע"מ' בראיון מיוחד ל-AVMASTER

מישל חרמון, מגל (תמנה - AVM)

"ממד הוויזואליה הינו ממד בעל חשיבות מכרעת עבור פרויקטים בחברה כמו 'מגל'. המטרה של המערכות שלנו היא לייצר כמה שיותר מידע בכמה שפחות זמן." מוסיף חרמון.

'מגל מערכות בטחון בע"מ' הינה חברה גלובלית שקיימת משנת 1969. החברה התחילה בתור מחלקה בתעשייה אווירית, התפתחה למפעל פרטי וכיום אף נסחרת בנאסד"ק. לקוחות החברה הם גופים ביטחוניים, ממשלתיים, נכסים אסטרטגיים כגון תחנות חשמל, כורים גרעיניים או מקורות מים, בתי כלא פדרליים ועוד. מגל נותנת מענה גם בסקטור האזרחי במתחמי שדות תעופה, נמלי ים בינלאומיים, הגנת יישובים, הגנת ערים/ערים חכמות ועוד. 

חרמון: "הלקוחות שלנו פועלים בתוך סביבה בה הם חייבים להגיב במהירות שיא לכל אירוע. איכות התגובה קשורה קשר הדוק לאיכות המידע אותו מקבל הצוות המאייש את חדרי הבקרה השונים. מידע זה מסייע למקבלי ההחלטות לפעול תוך מספר שניות, בהן עליהם להבין מהו אופי האירוע, מה מתרחש בדיוק ואיזו תגובה מתאימה למענה, לרבות הקפצת הכוחות המתאימים למשימה. הרזולוציה, הדיוק והאמינות של מסכי Primeview לאורך שנים רבות, הם המפתח להצגת המידע המדויק ביותר, הן ויזואלית והן טקסטואלית, אשר נאסף ממגוון סנסורים הקשורים ביישומים רבים בשטח כמו אבטחת היקפית, בקרת כניסה, אש ועשן, ניהול שערים ועוד. תצוגה אשר מייצגת את ההבדל בין ניהול אירוע בצורה מיטבית לבין כישלון קולוסאלי". 

תמונה - AVM

"לא הרגע שבו עולים לאוויר מעניין אותי אלא שנתיים או חמש שנים קדימה בעבודה של 24/7. זה מה שהלקוחות שלנו צריכים בשביל לישון בשקט ואם ההם ישנים בשקט אני ישן בשקט".

חרמון: "כל המסכים מציגים תמונה מעולה כשהם חדשים. התמונה תמיד חדה ואיכותית. האתגר מתחיל אחרי פעילות ה Heavy duty של הלקוחות שלנו. זה כבר הרבה אחרי הרגע המרגש בו נמסר הפרויקט, בו הכל חדש ועובד. זו עבודה של 24/7 וזה מה שמעניין אותנו במגל בתור נותני שירותים. אנחנו מתעסקים עם חדרי בקרה בהם מתחלפות תמונות, רצים סרטונים וקטעי וידאו לצד אינסוף נתונים במשך כל היממה. 

"מדובר במסכים שלא נחים לשנייה והם חייבים להיות הכי אמינים ועמידים על מנת שהמשתמשים יקבלו את אותה תמונה איכותית לאורך שנים. גם בגלל שאכפת לנו שיהיה להם נעים בעיניים, וגם בגלל שזו דרישה קריטית בפרויקטים שלנו. 

"מה שאסור שיקרה זה שנקבל שיחה מלקוח אחרי שנה: 'מכרתם לנו מסך שנראה מדהים, אבל הוא שבק חיים' או מקרטע, או כל תלונה אחרת. אין מצב שדבר כזה קורה." קובע חרמון, ומסביר גם את האינטרס שלו בעניין – "במידה ויש מסך תקול זה אומר שאני צריך להשיג מסך חדש, לארוז אותו, לשנע אותו לאתר הפרויקט, לפרוק, לעיתים לשלם מכסים, לפרק את הישן ולהרכיב את החדש, לכייל, לבדוק ומה לא.. כל האופרציה הזאת בשבילי היא כאב ראש מתמשך. יותר זול לי לבחור את הטוב ביותר כבר בשלב הראשון".

ממוצרי 'מגל מערכות בטחון' (תמונה 0 AVM)

"ממערכות התצוגה המתקדמות בעולם"

חרמון: "כל חברות הפרויקטים, לא רק מגל, אוהבות את השקט הזה. תפקידנו לתת ללקוחות שלנו פתרון אשר מורכב ממוצרים איכותיים שיביאו הכי מעט תקלות אם בכלל, אבל במגל אנחנו מסתכלים על זה מנקודת מבט הרבה יותר מקצועית. פתרונות התצוגה של Primeview הם המתקדמים ביותר בעולם. 

היצרנית הזו (PrimeView) הוכיחה דה פקטו בשטח, בכל מקום שהתקנו את המסכים שלה שהעמידות, הרזולוציה, איכות הצפייה שאינה משתנה לאורך השנים, הן עובדות. ראיתי בחיי קירות וידאו של PrimeView שעובדים מעל ל-10 שנים 24/7. המוצר אמין, ואני סומך עליו". 

אנחנו יושבים בחדר בקרה שמשמש כ POC עבור הפתרון של מגל, בו מותגן קיר וידאו של Primeview. חרמון:"לקוחות מכל העולם נחשפים ליכולות של קיר הווידאו הזה שהפך לחלק בלתי נפרד מתצוגת התכלית של מגל בפני הלקוחות".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG