תמונות בכתבה - AVM. וידאו - מרכז הלב שיבא תל השומר

NEXTEL
מרכז הלב שיבא תל השומר

על מרכז הלב בשיבא תל השומר

מרכז הלב, חזה וכלי דם ע"ש לבייב, בניהולו של פרופ' אהוד רענני, הוא המרכז האינטגרטיבי היחידי במדינה, ואחד הבודדים בעולם, אשר מכיל את כל מערכי הלב, כלי דם וחזה, תחת אותה הנהלה, עם צוותים רב-תחומיים. כל המשאבים הקרדיווסקולרים למניעה, לאבחון ולטיפול בחולי לב, חזה ומחלות כלי דם, עומדים לרשות מטופלי המרכז תחת קורת גג אחת, עם צוות מקצועי ומנוסה אשר עושה שימוש בציוד ובמכשור הרפואי והטכנולוגי המתקדם ביותר.

הפתרון שיושם

מערכות ראש אלחוטיות מדגם  Plantronics CS540

NEXTEL
אחד מהסטים המיושמים באגף הצינתורים

האתגר

אגף הצינתורים במרכז הלב ב'שיבא' תל השומר מורכב מחדר בקרה מרכזי המוקף בחמישה חדרי ניתוח פעילים אשר מאויישים בעשרות אנשי צוות לאורך כל שעות היום. הצוות הפרא-רפואי המאייש את חדר הבקרה כולל ביוטכנולוגים רפואיים, טכנאי רנטגן ואחיות, שתפקידם להעביר מידע בזמן אמת לצוות הרופאים המרדימים והמנתחים, במטרה לעדכן אותם במדדים השונים של כל מטופל. הפתרון הקיים היה מיקרופונים ורמקולים אשר סיפקו שמע משותף לכלל החדרים ויצרו בלבול רב בין הצוותים השונים וחרדה בקרב המטופלים שנחשפו לדיאלוג הרפואי.

הפתרון - יצירתיות אנושית והבנה אמיתית של צרכים

מערכות הראש האלחוטיות מדגם Plantronics CS540 נבחרו על ידי צוות מרכז הלב של 'שיבא' מכיוון שהן תומכות בשיתוף מספר משתתפים בלתי מוגבל באמצעות שרשור תחנות בסיס. הפתרון של Plantronics המיועד לתת מענה להדרכות במוקדי שירות וחירום באמצעות חיבור המתלמד לשיחה 'חיה', מומש במרכז הלב של תל השומר במטרה לאפשר תקשורת ממוקדת, איכותית ואינטימית עם מס' רב של בעלי תפקידים בכל רגע נתון בחדרי הניתוח.

NEXTEL
מבט מחדר הבקרה לאחד מחדרי הניתוח

התוצאה

עבודה עם מערכת ראש ארגונומית המאפשרת דיאלוג נקי מרעשי רקע מיותרים, ובו בזמן משאירה לבעלי התפקידים אוזן פנויה לקליטת נתונים קריטיים בחדרי הניתוח והבקרה. וכמובן- נטרול המטופל מהדיאלוג הרפואי המלחיץ. 

שביעות רצון לקוח

דניאל סימנטוב, ביוטכנולוג ראשי ויוזם הפרויקט: "נכון להיום אנחנו מיישמים פתרון מקסימלי לאתגר שהיה לנו בחדרי הניתוח. זה בדיוק מה שרצינו. עבורנו מדובר בכלי עבודה מושלם לתקשורת צוותית פנימית ונטולת הפרעות. בנוסף, יוחאי אהרון היה, ועדיין, זמין עבורנו בכל רגע נתון למענה ושירות ראויים לציון. מאז שהתחלנו להשתמש במערכות הראש של פלנטרוניקס אני ממליץ בחום על הפתרון".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG