המבקרים במערך הדוכנים של ארגון SDVoE במהלך תערוכת ISE 2020 ההולכת וקרבה, יזכו לתצוגה מעניינת: קרב ראש בראש בין מערכת המבוססת על העברת AV על רשת IP לעומת שימוש במערכת המבוססת על מטריצת מתגים. המטרה של הארגון היא כמובן להציג את מה שהיא מעריכה כפתרון הטוב והמודרני יותר.

מדובר בתצוגה יחסית פשוטה של שתי מערכות וידאו, אחת מבוססת רשת SDVoE ואחת מערכת מיתוג מסורתית, כשכל מערכת מורכבת מארבע תצוגות 4K המאורגנות כקיר וידאו בגודל של 2×2, עם בקרה ולוח ראשי מבוסס מגע שולטים בו זמנית בשתי המערכות.

SDVoE רוצה להשתמש בתצוגה הזו כדי להראות את היכולת של המערכת לספק תצוגות מרובות מסכים באופן מובנה ללא חומרה נוספת, להציג קיר וידאו מסונכרן היטב ללא ריצוד תנועה וללא בעיות תצוגה, יכולת מעבר מיידי בין תצוגות באופן חלק, תצוגה מקדימה של תמונת המקור על לוח המגע, שינוי גודל תמונה ללא תוספת זמן אחזור, וכן API סטנדרטי המקל על ניהול מכשירי SDVoE. כן רוצה הארגון להראות את היכולת להשתמש בהתקנים של חברות שונות באופן הדדי.

"הגיע הזמן להשאיר מאחור את מטריצות המתגים. העתיד של התעשייה שלנו זה אתרנט' והמצגת הזו תראה ש-SDVoE מספקת את העתיד הזה עם הביצועים שאתם כבר רגילים לצפות להם, ועם יכולות שלא יכולתם לחשוב עליהן לפני. יישומי AV מוצלחים ממוקדים כיום בחוויה ולא בביטים ובבייטים. פלטפורמת ה-SDVoE החדשה מקלה על הבאת החוויה הזו יותר מכל טכנולוגיה, ישנה או חדשה", אמר ג'סטין קנינגטון, נשיא SDVoE.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG