מסך מגע גדול, התאמה ארגונומית ויכולות שיתוף: VP59 (תמונה: Yealink)

 

יילינק (Yealink) תגיע לתערוכת InfoComm 2019 שתערך ביוני הקרוב באורלנדו, עם מגוון מכשירים חדשים ומשודרגים. אחד מהמכשירים החדשים הללו יהיה הטלפון השולחני החכם VP59 שיהיה מוצר הדגל החדש שתציע החברה עבור שוק שיחות הווידאו.

VP95 מציע עיצוב מתקדם ומעודכן, שכולל במרכזו מסך מגע גדול יחסית בגודל 8 אינץ' ובאבחנת HD שמעליו מצלמת רשת המציעה אבחנת תמונה מרבית של 1080p UFI מציעה תמיכה בתקן H.264. הטלפון, לפי החברה, מציע בנוסף למשתמשים ממשק חדש ומעודכן שממוקד במשתמשים במטרה לקצר כמה שיותר את עקומת הלמידה של הטלפון החדש, וכדי להקל את היצירה והניהול של פגישות.

ביילינק מספרים כי הטלפון החדש תומך בעד שש הרחבות לביצוע ועידות אודיו ווידאו והוא תואם לרוב ציוד וועידות הווידאו שמציעות כיום יצרניות המיינסטרים בשוק. הוא גם מגיע עם יציאת USB 2.0 אליו ניתן לחבר התקן זיכרון חיצוני כדי לשמור, לדוגמה, תמונות מסך, להקליט שיחות וכדומה. ניתן גם להשתמש ביציאה זו כדי להטעין טלפונים חכמים. יש גם ממשק HDMI שמאפשר לחבר לטלפון מסך חיצוני מתאים כדי להציג באופן נוח וברור יותר את הצד השני של וועידות הווידאו שעורכים באמצעות הטלפון.

לא פחות חשוב הוא העיצוב הארגונומי של הטלפון שמאפשר להתאים את המסך ואת המצלמה, וכן את זווית העבודה, לצורת הישיבה והגובה של המשתמש.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG