האם הפתרון של פיליפס לעולם השילוט הדיגיטלי הוא הדבר הכי קרוב שאפשר ל all in one תוך שמירה על מודל עסקי ואינטרסים של שרשרת האספקה? ראיון מיוחד עם דני זיזוב ודורון מסילקר ממחלקת המולטימדיה של איסטרוניקס

דני זיזוב. תמונה - AVM

האיזון העדין בין השחקניות השונות בתחום השילוט הדיגיטלי כולל את יצרניות המסכים, יצרניות הנגנים, תוכנות הניהול והשליטה וספקיות ניהול התוכן. המרובע הזה פועל בהרמוניה ולמעשה משרת גם את המשווקים והאינטגרטורים שיכולים להרוויח ממכירה של יותר מקופסא אחת וכאשר מדובר בעשרות (ולעיתים מאות) מסכים, זה כבר אירוע משמעותי. 

מישהו חייב להרוויח, האם מישהו חייב להפסיד?

באבולוציית יצור האלקטרוניקה הכיוון הוא אחד – הגודל הולך וקטן. מה שנכון גם לגבי אותם נגנים שעד היום עמדו בפני עצמם רק שכעת הם יכולים להיות חלק אינטגראלי מהמסך. 

הקו הזה מעמיד את יצרניות המסכים בדילמה- האם להטמיע נגנים מתוצרתן בתוך סדרות ייעודיות של מסכים ובכך לאפשר ללקוחות ליהנות מסביבה אסתטית יותר וכמובן פשוטה לתפעול ותחזוקה?  

זיזוב: "לפיליפס סדרות חדשות של צגים משולבי נגנים המאפשרים לתוכנות לרוץ עליהם בצורה חלקה. ארכיטקטורה מהסוג הזה מספקת לשותפים שלנו יתרון משמעותי מאחר והם יכולים לעבוד ישירות על המסך ללא תוכנה חיצונית". 

מסילקר: "תחום השילוט הדיגיטלי עובר שינוי דרמטי. אם בעבר בשביל להציג תוכן על  גבי המסך, היו מחברים למסך דיסק און קי, בטכנולוגיות של השנים האחרונות יש נגן מובנה בתוך המסך המאפשר יצירה ודחיפת תוכן למסך על גבי הרשת". 

"במקומות בהם יש צורך בפתרון לשילוט דיגיטלי מתקדם יותר, פלטפורמת האנדרואיד שעליה מבוססים מסכי פיליפס מאפשרים להתקין תוכנות לשילוט דיגיטלי צד שלישי. הנגן מאפשר לנו לשלוט בתוכן, למקם את התוכן היכן שרוצים, לבצע תזמונים של תכנים. 

"פיליפס דואגת לפתח את האקו סיסטם שלה. מכיוון שלכל לקוח יש העדפות ודרישות שונות, פיליפס מאפשרת למרבית יצרני התוכנה לשילוט דיגיטלי להתממשק עם המסכים שלה והיא תאפשר ליצרניות התוכנה להרוויח משיתופי פעולה מניבים באמצעות מסכי השילוט דיגיטלי שלה מבוססי אנדרואיד. 

הנגנים נעלמים?

מסילקר: "המסכים של פיליפס אשר מציעים פתרון מבוסס אנדרואיד יתנו ללקוחות רבים מענה, יציב ובמחיר עדיף. אין אותיות קטנות. ההזדמנות הזו קורצת ללא מעט ספקים בשרשרת האספקה אשר מבינים שהאבולוציה הזו בלתי נמנעת". 

דורון מסילקר. תמונה - AVM

השניים מדגישים שלפיליפס סדרות מסכים רבות אשר מאפשרות עבודה עם נגן חיצוני ופיתוח הפתרון של נגן פנימי הינו מבחינת חלופה לחברות האינטגרציה בתהליך המכירה ללקוח. 

זיזוב: "ספקי התוכן השונים, יכולים לבחור לעשות שימוש בנגן חיצוני או במסך של פיליפס. אנחנו לא רוצים להגביל אותם. התקשורת הארגונית מגבירה את השימוש במסרים המועברים על גבי מסכי שילוט דיגיטלי, בין אם המיקוד הוא עובדי הארגון ובין אם מדובר באורחים- המסך הוא חלק מהשפה הארגונית.

"איסטרוניקס נותנת מענה מלא לכל סוג של אתגר וחשוב להזכיר את פלטפורמת ה CMND אשר מאפשרת לקבל חיווי מלא על המסכים המותקנים בארגון, לקבל 'נוטיפיקציה' על תקלה במסך מסוים וכמובן לשלוח תוכן למסך דרך הרשת. מדובר בתועלות חשובות הן לאינטגרטור והן למחלקת ה IT של הארגון". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG