עיריית נס ציונה השלימה לאחרונה פרוייקט מעבר למרכזייה חדשנית – Avaya Office של חברת אוויה. בתום מכרז בו התמודדה אוויה עם מתחרות נוספות, בחרה עיריית נס ציונה לבסוף בפתרון של אוויה ובחברת בזק בינלאומי, שהטמיעה את המערכות. הפרויקט ארך מספר חודשים והסתיים בחודש אוקטובר, והיקף העסקה נאמד בכמאות אלפי שקלים.

רפי שקולניק צילום ניב קנטור

מרכזיית  AVAYA IPO, הינה המרכזייה המתקדמת מסוגה בעולם ומהווה פלטפורמה מושלמת ליישומיי Unified Communication כולל אינטגרציה עם מערכות המיחשוב הארגוניות כמו אאוטלוק,  CRM, סופטפון, מערכת ניהול וניתוב שיחות קולי. ויישומי מובייל לטובת משתמשים מרוחקים. בנוסף, המערכת תומכת בסטנדרטים העדכניים ביותר לאבטחת מידע על-מנת להבטיח מענה שלם ולבלום התקפות אפשריות.

המרכזייה משרתת כ- 300 שלוחות עם אופציית הרחבה של עד 3,000 שלוחות. 

במסגרת הפרוייקט הותקנו שתי מרכזיות להשגת שרידות מלאה, כאשר שתיהן הוקמו באתרים שונים וחוברו בקו תקשורת מהיר, כך שאם מרכזייה אחת נופלת המרכזייה השניה מגבה אותה באופן אוטומטי. 

בני קשת – מנהל מערכות המידע של עיריית נס ציונה, אומר: "אנחנו חווים בכל יום את השינוי הגדול בזכות המעבר לטכנולוגיות המתקדמות של אוויה. לאחר שבחנו אופציות נוספות במכרז, הגענו למסקנה שאוויה היא בעלת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובחרנו בבזק בינלאומי כאינטגרטור להקים את מערך התקשורת החדש, אשר כולל גם שרידות מלאה. הבחירה שלנו באוויה נובעת מיכולות של המוצר והעלות הכלכלית לטווח הארוך"

רפי שקולניק – מנכ"ל אוויה ישראל: "בזכות היכולות הטכנולוגיות החדשניות שמספקות המערכות של אוויה עיריית נס ציונה זוכה כעת לעבוד בסטנדרט המתאים לעירייה".

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG