כך אומרת ליעד תוינה שמריהו, מעצבת בסטנדרטים ברמת גימור גבוהה, בראיון על הפוטנציאל בהטמעת הפתרונות של Wall-Smart עבור קבלנים, אדריכלים,מעצבים ולקוחות.

ליעד תווינה wall smart
ליעד תווינה (צילום - פרטי)

ה"השקעה" המושלמת

"השילוב של פתרונות Wall-Smart בתוך קירות ברחבי העולם וגם בישראל, בה הם מיוצרים, משדרג את תוצאת העבודה שלי", אומרת תוינה ומוסיפה כי "בכל חלל, בין אם ביתי או משרדי, ניתן לשדרג באופן דרמטי את העיצוב על ידי 'השקעה' מושלמת בקו אפס של מתגים, שקעי חשמל, מסכים, רמקולים, תאורה ואפילו אינטרקום בכל קיר". 

הפתרונות של Wall-Smart כקו מנחה לעיצוב החלל

תוינה: "עולם העיצוב מכיל מנעד סגנונות רחב, החל מה'לופט' הצעיר ועד לקווים הישרים והשגת מראה נקי או 'היי-טקי'. הפתרונות של Wall-Smart הם תפיסת עולם שכדאי שכל מעצב יכיר את הפוטנציאל הגלום בהם, ויבין את העוצמה שלהם ככלי להשגת סביבה בעלת עיצוב מדויק הרבה יותר. 

בתהליך העיצוב אנחנו נוגעים באלמנטים רבים, והפתרונות של Wall-Smart מאפשרים למעצב להפוך פריטים, שבדרך כלל מהווים אתגר עיצובי, לאלגנטיים ומשולבים ב'שפה' העיצובית הרצויה. 

החשיפה וההיכרות עם הפתרונות של Wall-Smart באים לידי ביטוי בפרויקטים שאני מתכננת במספר אלמנטים החל מהנראות הייחודית של כל מוצר, דרך יעילות השימוש באמצעות הטכנולוגיה המוטמעות בהם, ועד לניקיון הפיזי הקל והפשוט. בנוסף, למוצרי Wall-Smart יתרונות רבים ביניהם גרילים לאודיו או איוורור לאביזרים שעלולים להתחמם, וכל זה בהתאמה מדויקת לכל מידה או צורך".  

חזון אישי

"רמת העיצוב בישראל גבוהה מאוד ואני משוכנעת שסל המוצרים של Wall-Smart בדרך להפוך לסטנדרט בכל פרויקט בו נדרשת רמת גימור גבוהה. אני מאמינה שהשקעה של הלקוח במוצרי Wall-Smart משתלמת ובאה לידי ביטוי בהשגת סביבה מדויקת ומתאימה יותר, ובניצול גבוה של שטחי החלל באופן משמעותי. אני שמחה על ההזדמנות להפיץ את הבשורה בין הקולגות שלי ולהזמין אותם להכיר את המגוון הרחב של פתרונות חברת Wall-Smart". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG