הקרנת FHD שסוחבים בתיק: +M1 (תמונה: ViewSonic)

 

ניידות היא אחד הסמלים של דור המחשוב הנוכחי, ו-ViewSonic הציגה עבור אנשי העסקים שנמצאים בדרכים את +M1, הדור השני של המקרן הנייד שלה שמביא אל השולחן רזולוציית FHD במשקל של 680 גרם בלבד.

לפי החברה, מעבר ליכולת לנייד אותו בקלות גם בתיק, מדובר גם בפתרון זול יחסית עבור משרדים קטנים שקל להעביר מחדר ישיבות אחד לאחר, ולכל מרחב היוועדות, במיוחד בחברות בהן אין צורך במקרן בהתקנה קבועה. המקרן מצויד בסוללה שאמורה להספיק לעד 6 שעות עבודה, כך שברוב המקרים גם אין צורך בזמן ההקרנה לדאוג לחיבור לחשמל.

המקרן הנייד החדש מבוסס על טכנולוגיית LED במצב קשיח ללא שימוש בכספית. +M1 מציע בהירות של 250 לומנס עם ניגודיות של 120,000:1. המנורה הפנימית של המקרן מספיקה לפי ViewSonic לעד 30,000 שעות שימוש. בחברה אף מספרים שהוא יכול לספק תצוגת תלת-ממד שאפשר לראות בעזרת משקפי התלת-ממד שמציעה החברה.

עם הפעלת המקרן הוא מציע תאורה בבהירות מלאה באופן אוטומטי כך שניתן להתחיל להשתמש בו באופן מיידי, והוא מגיע עם מנגנון הגנה שגורם לכיבוי של העדשה אם הוא מאתר מולו עצמים שקרובים מדי.

היבט מעניין נוסף של המקרן הזעיר הזה הוא המעמד שלו שמספק יציבות המאפשרת לכוון את המקרן בזוויות שונות, כך שקל להשתמש גם במקומות צפופים יחסית.

"אנחנו ממשיכים להוסיף מוצרים לקו המקרנים הידידותיים לסביבה ועתירי הביצועים שלנו, בהתאמה לצרכים של הלקוחות שלנו. שיתוף תכנים, בעבודה או במשחק, צריך להיות קל ולספק תמונות באיכות גבוהה ובעזרת +M1 אנחנו מספקים את כל זה בחבילה קומפקטית", אמר שין ליו, מנהל השיווק של תחום המקרנים בחברה.

המקרן החדש של ViewSonic יהיה זמין לקראת סוף הרבעון במחיר שוק מומלץ של 550 דולרים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG