נציגי AVIXA ו-CEDIA גוזרים את הסרט (תמונה: יח"צ)

 

הסיכום של ISE 2019, הפעם ה-16 בה האירוע נערך ב-RAI שבאמסטרדם, מציג כמה שיאים חדשים עבור התערוכה שהפכה כבר מזמן לסוג של תו תקן בתעשיית ה-proAV. במהלך התערוכה, שנערכה כזכור בין ה-5 ל-8 החודש, הייתה לפי דיווח המארגנים הגדולה ביותר אי פעם.

לא פחות מ-15 אולמות אירחו את המציגים הרבים ואת המבקרים שהגיעו בהמוניהם. שטח התצוגה הכולל, בנטו, עמד על לא פחות מ-56,100 מטרים מרובעים שהספיק כדי לארח 1,301 מציגים – ואם לא ברור, מדובר בשני שיאים. כ-15% מהמציגים, או 225 ליתר הדיוק, השתתפו בפעם הראשונה אי פעם ב-ISE. הדוכנים הרבים האלה משכו אליהם גם מספר שיא של מבקרים: 81,268 שמתוכם, לפי המארגנים, 32% ביקרו בתערוכה בפעם הראשונה. בדרך גם נשבר שיא המבקרים ביום אחד אי פעם ב-RAI.

עד כמה ההצלחה הייתה גדולה? אפשר אולי לקבל עוד סימן מכך ש-92% משטח התצוגה של ISE 2020, שעדיין ייערך ב-RAI באמסטרדם לפני המעבר לברצלונה, כבר נמכר במהלך התערוכה הנוכחית.

"כתערוכה, כמקור שאין לו תחרות להכשרה והתפתחות מקצועית, וכיעד לפגישות ועסקים עבור התעשייה הגלובלית – ISE 2019 סיפקה את הסחורה. הפתיחה, נאום הסגירה ושני הפרויקטים של הקרנות מיפוי היוו חלונות ראווה נהדרים המראים כיצד מקצועני אירועים ואחרים יכולים לרתום את תעשיית ה-AV כדי להביא את היצירתיות שלהם טוב יותר לידי ביטוי", אמר מייק בלאקמן, מנהל התערוכה.

AVIXA אירחה במסגרת התערוכה שני אירועי 'אז מה עכשיו' – שני אירועים אסטרטגיים וטכנולוגיים בתפוסה מלאה שהתמקדו בחוויות AV מוכללות בחינוך הגבוה ובארגונים, השותפה CEDIA ערכה במהלך התערוכה 36 קורסים שונים בנושאים כמו מגמות פורצות, כישורים טכניים וכן הצלחה עסקית.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG