"חלק מבחינת ההצלחה זה לבחון את השותפים שלך. מלבד זה שאתה צריך להבין מה הסקופ של המלון מבחינה תכנונית ועיצובית, זה גם מבחינה טכנולוגית, כי היום מה שמאוד חשוב לאורחים זה הטכנולוגיה, והטכנולוגיה מאוד מתקדמת", משתף גיא קליינמן, מנכ"ל מלון קמפינסקי בשנתיים וחצי האחרונות, על החוויה בתהליך העבודה הייחודי עם קבוצת ח.י והיצרנית המובילה LG. החיים טובים! 

מנעד מוצרים ופתרונות ייעודיים לתחום המלונאות

קרן בנבניסטי, מנהלת תחום מלונאות ולקוחות אסטרטגיים בקבוצת ח.י, המפיצה הבלעדית של LG בישראל: "מלון קמפינסקי מונה כ – 250 חדרים בהם מותקנים כ – 300 מסכי LG בגדלים שונים. מרבית המסכים בחדרים הינם מסכים מלונאיים בגדלים 43-49-55-65 אינץ, כאשר בסוויטות מותקנים גם מסכי OLED בגדלים 55-65 אינטש. בחלק מהסוויטות שני מסכים; אחד מוטמע בתוך דלת הזזה שבחדר השינה והשני בסלון. ההתקנות צמודות קיר או על עמוד בהתאם לתכנון האדריכלי". 

גיא קליינמן, מנכ"ל מלון קמפינסקי. תמונה - AVM

כחלק מהדרישות הגלובליות של הרשת הטמיע מלון קמפינסקי פתרון מלונאי גלובלי של חברת SWISSCOM, המיוצגת בישראל על ידי חברת Guest vision – שותפה עסקית של קבוצת ח.י בתחום המלונאות. 

בנבניסטי: "בשטחים הציבוריים פזורים מגוון מסכים מקצועיים של LG כדוגמת מסך 88 סטרצ' מול חדר כושר, מסכי שילוט דיגיטלי בלובי, בכניסה לספא, במשרד האירועים, סטריפ מסכי וידאו 49 אינטש המותקנים בוויסקי בר, ובנוסף מותקנים מסכים מקצועיים גם בחדר אוכל והמנוחה של צוותי העובדים וחדר הטלפניות". 

כמלון חדשני ומפואר הממוקם בליבת העסקים הישראלית לא נזנח הממד העסקי, וקומת חדרי הישיבות אוכלסה במגוון מסכים מקצועיים של LG בגדלים שונים, מ- 55 ועד 86 אינץ בהתאם למימוש המיטבי של כל חדר. 

 
קרן בנבניסטי, מנהלת תחום מלונאות ולקוחות אסטרטגיים בקבוצת ח.י. תמונה - AVM

המוח מאחורי התכנון המוקפד

על ההצלחה הרבה ניצח ליאור שחר, יועץ תקשורת ומולטימדיה מחברת שחר ייעוץ תקשורת, המתמחה בתחום המלונאות: "בעיניי המשימה העיקרית של יועץ תקשורת היא לרתום את הטכנולוגיה לטובת השגת חוויית אורח מיטבית, במיוחד לרשת בינלאומית שממתגת את עצמה ברמה ובסטנדרטים שמשקפים את רוח המותג. 

"אנחנו למעשה לומדים את את הרצונות ואת הסטנדרטים של הרשת ומתאימים את המוצרים והפתרונות הטכנולוגיים, שעונים לדרישות". 

שחר ייעוץ תקשורת מלווה את מלון קמפינסקי משלב התכניות וחפירת בור היסוד. מדובר בתקופה ארוכה בה הטכנולוגיה מתחדשת ומתעדכנת, מה שהצריך קשר הדוק על מנת להמשיך ולאפיין את הפתרונות הטובים ביותר תוך כדי תנועה. 

 
ליאור שחר, שחר ייעוץ תקשורת. תמונה - AVM

פתרונות מותאמים לחוויה מושלמת

קליינמן משתף אודות הציפיות של אורחי המלון. לדבריו, קהל אורחי המלון מגיע מבתים מאוד מאובזרים מאוד ולכן קיימת חשיבות עליונה לפרטים הקטנים ביותר; ממותג הטלוויזיה ועד מגוון היכולות הטכנולוגיות שהמלון מספק: "בפתיחת בית מלון אתה חייב למצוא את השותף שיכול לספק לך את המרחב הכי גדול של הכלים, במקרה שלנו אנחנו מדברים על טלוויזיות או מסכים. אתה חייב לוודא שתהיה זמינות, תהיה הבנה מהצד השני, אתה חייב תמיד למצוא חברה שיודעת לתת לך את התשובות הנכונות". 

עוצמת המותג הקוריאנית היא חלק דומיננטי מהתהליכים בשטח

ג'ונמו צ'וי, מנהל מוצר ID ב LG ישראל: "בעבר, מסכי הטלוויזיה במלון היו "פאסיביים" וסיפקו תוכן כללי ששודר מערוצי הטלוויזיה השונים". לדבריו, השינוי האנושי בצריכת תוכן מחייב מענה לצרכים של פרופיל האורח החדש שכולל הוספת אפליקציות, חדשנות, אבטחת מידע ועוד. 

צ'וי מוסיף כי LG רואה את רשתות בתי המלון כשותפות עסקיות עבורן היא מפתחת פתרונות ומוצרים בעלי ערך רב לאורחים. 

 
ג'ונמו צ'וי, מנהל מוצר ID ב LG ישראל. תמונה - AVM

מאפס לשביעות רצון מלאה - תהליך המכירה של קבוצת ח.י הוא תהליך שירות מקצועי

בנבניסטי: "פרויקט בסדר גודל כזה בעצם נותן לנו את האפשרות להראות את מגוון היכולות שיש לקבוצת ח.י. בין אם זה מגוון רחב של פתרונות, בין אם זה מענה וליווי צמוד ללקוח, להבנת צרכיו". וכמובן שבנבניסטי לא מדלגת על חשיבות המכלול השלם לו זקוק הלקוח בפרויקט מהסוג הזה ולספק לו ליווי צמוד שכולל מענה, תמיכה, חשיבה ובעיקר שקט: "קבוצת ח.י היא המצפן הטכנולוגי של הלקוח שמקבל פתרון אחד עובד". 

קליינמן מסכם: מה שחשוב לנו זה לא רק לקנות את הטלוויזיה הטובה ביותר, אנחנו גם מסתמכים על השירות כי לאורח אין סבלנות, אם הטלוויזיה לא עובדת, יש בעיה כלשהי או אם צריך להחליף טלוויזיה- הוא רוצה שזה ייעשה עכשיו!". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG